Kan niet meer inloggen op forum als admin gedeelte

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Raoul1984
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2016, 18:34

Kan niet meer inloggen op forum als admin gedeelte

Bericht door Raoul1984 » 26 mei 2016, 18:43

Ik wilde ondanks met mijn gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op het desbetreffende forum echter nadat ik "succes was ingelogd" moest ik mij wederom aanmelden en ook deze maal lukte het inloggen niet en werden er diverse foutmeldingen aangegeven


Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfkc() should not be called statically in /home/fvtbrwzl/public_html/forum/includes/utf/utf_tools.php on line 1663
PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1030: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/utf/utf_tools.php:1663)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1030: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/utf/utf_tools.php:1663)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1030: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/utf/utf_tools.php:1663)

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/fvtbrwzl/public_html/forum/includes/utf/utf_tools.php:1663) in /home/fvtbrwzl/public_html/forum/includes/functions.php on line 4685

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/fvtbrwzl/public_html/forum/includes/utf/utf_tools.php:1663) in /home/fvtbrwzl/public_html/forum/includes/functions.php on line 4687

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/fvtbrwzl/public_html/forum/includes/utf/utf_tools.php:1663) in /home/fvtbrwzl/public_html/forum/includes/functions.php on line 4688

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/fvtbrwzl/public_html/forum/includes/utf/utf_tools.php:1663) in /home/fvtbrwzl/public_html/forum/includes/functions.php on line 4689

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen op forum als admin gedeelte

Bericht door El torro » 26 mei 2016, 19:31

Ik denk dat je daarvoor bij je hosting moet zijn.
Je forum loopt ook wel heel erg achter 3.0.8 ipv 3.0.14 :!:

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen op forum als admin gedeelte

Bericht door Ger » 26 mei 2016, 19:36

Je host heeft waarschijnlijk de PHP versie bijgewerkt. Als jij nog een oudere versie van phpBB draait, dan zij die niet compatibel. Je kunt het beste updaten naar 3.0.14 of eventueel 3.1.9

Raoul1984
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2016, 18:34

Re: Kan niet meer inloggen op forum als admin gedeelte

Bericht door Raoul1984 » 26 mei 2016, 19:41

Dank jullie wel voor de eventuele oplossing, hoe kan ik op dit moment het beste de update uitvoeren?

rechtstreeks de nieuwe update versie downloaden en deze uploaden naar de server en vervolgens PHPbb updaten of hoe kan ik dit het beste doen met de oude versie die we momenteel nog hebben lopen?

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen op forum als admin gedeelte

Bericht door El torro » 26 mei 2016, 19:46

Als je geen toegang hebt is het nogal lastig ik denk dat Ger of ondergetekende het best proberen.
Want je moet minimaal jouw stijl uitzetten

Ik stuur pb

Raoul1984
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2016, 18:34

Re: Kan niet meer inloggen op forum als admin gedeelte

Bericht door Raoul1984 » 27 mei 2016, 04:23

El torro,

Bedankt voor u PM, ik zal u in de loop van de avond aanspreken om te kijken als we het probleem dan kunnen oplossen indien u natuurlijk tijd hebt.

Gesloten