New registered users naar registered users

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
jamiegen
Berichten: 39
Lid geworden op: 03 feb 2016, 12:56

New registered users naar registered users

Bericht door jamiegen » 17 mar 2016, 11:01

Hallo,

Ik heb het volgende op 0 gezet:

Nieuw lid - Min. berichtenlimiet:
Nieuwe leden bevinden zich in de Nieuw geregistreerde gebruikersgroep totdat zij dit aantal berichten hebben geplaatst. Je kunt deze groep gebruiken om te voorkomen dat ze het PB systeem gebruiken, of om hun berichten te controleren. De waarde 0 schakelt deze optie uit.

Maar nu heb ik nog heel veel gebruikers in de Nieuw geregistreerde groep staan dien niet in de Geregistreerde gebruikers staan. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: New registered users naar registered users

Bericht door David » 17 mar 2016, 11:11

Als het goed is, staan die gebruikers wel in de geregistreerde gebruikers groep. Want als ik het goed zeg worden nieuwe leden lid van twee groepen met de nieuw geregistreerde gebruikersgroep ingesteld als standaard groep. Wat je kan doen is alle gebruikers uit de nieuw geregistreerde gebruikersgroep verwijderen, mits je zeker weet dat ze ook in de geregistreerde gebruikersgroep zitten ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten