- Adres van je forum: http://
Event. modificaties op je forum:nvt
Wanneer ontstond het probleem?nvt
phpBB versie:3.0.12
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nvt
Wat is het probleem?
Inloggedeelte verbergen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Inloggedeelte verbergen
- El torro
- Contacteer:
Re: Inloggedeelte verbergen
Bij de registratie instellingen kun je dat gewoon uitschakelen.
-
Owja, nog vergeten te melden dat de bezoekers niet hoeven in te loggen en ze rechtstreeks een boodschap kunnen plaatsen. 
Gr
Frans

Gr
Frans
Wat is daar de bedoeling van? zo krijg je berichten die geplaatst worden die niet stroken met de inhoud van je forum? nog gezwegen van spammers.
dan ben je beter af met een blog?
mvg
dan ben je beter af met een blog?
mvg
-
Hoi Toska,
Ik bergrijp je punt. Het forum is echter voor een gesloten gemeenschap zodat de hinder van spam niet aan de orde is.
Blijft toch nog even mijn vraag openstaan hoe ik het inleggedeelte weg kan krijgen. Bedoeld is dan het inlogveld voor de beheerder. Ik zou deze het liefst alleen via een link, bekend bij de beheerder, benaderbaar willen maken.
Mvrgr
Frans
Ik bergrijp je punt. Het forum is echter voor een gesloten gemeenschap zodat de hinder van spam niet aan de orde is.
Blijft toch nog even mijn vraag openstaan hoe ik het inleggedeelte weg kan krijgen. Bedoeld is dan het inlogveld voor de beheerder. Ik zou deze het liefst alleen via een link, bekend bij de beheerder, benaderbaar willen maken.
Mvrgr
Frans
ga in paneel links zie je algemeen scroll naar onder en klik op registratieinstellingen
dan zie je dit Account activatie: zet deze op uitschakellen registratie
en klik op bevestig
mgv
dan zie je dit Account activatie: zet deze op uitschakellen registratie
en klik op bevestig
mgv