PHPBB2-emoticons

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gebruikersavatar
Hans_380
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 sep 2012, 00:10

PHPBB2-emoticons

Bericht door Hans_380 » 12 feb 2015, 21:40

URL van het forum: www.hoogspanningsforum.com

Besten,

Geen problemen, maar slechts een korte vraag ditmaal.
Momenteel draait ondergetekende een forum op PHPBB3 (om precies te zijn 3.0.12) en daar zitten de emoticons van PHPBB3 bij - waarvan sommigen net op aliens lijken. Daarom was er bij het beheer consensus bereikt over dat we een groot aantal van de PHPBB3-emoticons vervangen willen door de oldskool afbeeldingen uit PHPBB2.

Technisch een koud kunstje, een kwartiertje stunten met de FTP en klaar is kees. Zij het niet dat er zeer moeilijk aan de oude emoticons te komen is. Vreemd genoeg hielp een rondje googelen verrassend weinig, of je komt bij uiterst schimmige bronnen uit die ik niet bepaald vertrouw. De interne zoekfunctie van dit forum geeft vooral ruis, omdat PHPBB2 natuurlijk al zes jaar geleden ophield. Ook de downloadlink naar PHPBB2 die via het stoffig archief te vinden is, verwijst inmiddels naar PHPBB3 op sourceforge in plaats van de 'beloofde' versie 2.

Daarom de vraag of iemand de emoticons van PHPBB2 nog ergens heeft liggen, of anders gewoon nog een volledige versie van PHPBB2 heeft waaruit ik ze dan zelf kan opdiepen. Bij voorbaat dank.

Groeten, Hans.

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4178
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: PHPBB2-emoticons

Bericht door El torro » 12 feb 2015, 22:02


Gebruikersavatar
Hans_380
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 sep 2012, 00:10

Re: PHPBB2-emoticons

Bericht door Hans_380 » 13 feb 2015, 15:31

Dat klopt, maar dat is die op sourceforge. De vorige keer dat ik daar iets van binnen heb gehaald (Filezilla, voor een andere computer) werd ik getrakteerd op een waar oerwoud aan checkboxen waarmee je met kunst en vliegwerk moest zien te voorkomen dat je een of andere ongewenste browser binnenhaalde, wat uiteindelijk nog mislukte ook. Dat bedoelde ik met schimmige bronnen.

Maar misschien moet ik niet op een enkele slechte ervaring af gaan en sourceforge via Google niet meteen afserveren. Dank voor de moeite, die zo te lezen héél klein was. :lol:

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: PHPBB2-emoticons

Bericht door Derky » 13 feb 2015, 18:42

phpBB 2.0.23 kan je hier downloaden:
http://www.phpbb.nl/downloads/?c=1&f=ph ... 2.0.23.zip

Gesloten