Forumklok
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumklok
Kan je me nog eens zeggen hoe je de klok moet goed zetten want deze staat niet juist?
- El torro
- Contacteer:
Re: werkknop en titel
Welke klok?toska schreef:Kan je me nog eens zeggen hoe je de klok moet goed zetten want deze staat niet juist?
Die van het forum in het beheerspaneel => foruminstellingen
Die van de gebruikers (jij zelf dus) in gebruikerspaneel => forumvoorkeuren.
Bij elk lid is de zomertijd uitgeschakeld dus op nee toch staat die klok op de forumindex (pagina) niet juist
Het is momenteel Di Nov 11, 2014 1:49 pm
- El torro
- Contacteer:
toska schreef:Bij elk lid is de zomertijd uitgeschakeld dus op nee toch staat die klok op de forumindex (pagina) niet juist
Ben je dan uitgelogd of ingelogd
Indien uitgelogd moet je in het beheerspaneel de tijd goed zetten
indien ingelogd in jouw gebruikerspaneel
wat bedoel je als je uitgelogd zijt kan ik niet in mijn beheerspaneel, want daar staat de zomertijd al uitgeschakeldEl torro schreef:toska schreef:Bij elk lid is de zomertijd uitgeschakeld dus op nee toch staat die klok op de forumindex (pagina) niet juist
Ben je dan uitgelogd of ingelogd
Indien uitgelogd moet je in het beheerspaneel de tijd goed zetten
indien ingelogd in jouw gebruikerspaneel
of bedoel je in het ftp cpanel?
dit staat er nu uitgelogd (Het is momenteel 11 Nov 2014, 14:35)
- El torro
- Contacteer:
Jij schrijft:
Dan vraag ik ben je ingelogd of uigelogd"toch staat de klok op de forum index pagina niet goed
- El torro
- Contacteer:
Uitgelogd staat de tijd ook verkeerd, dus moet je dat goed zetten in je beheerderspaneel onder foruminstellingen.
dat is bij forumfunctionaliteiten maar wat moet ik daar aanvinken?El torro schreef:Uitgelogd staat de tijd ook verkeerd, dus moet je dat goed zetten in je beheerderspaneel onder foruminstellingen.
Als ik uitgelogd ben staat hij nu juist, maar ingelogd verkeerd??
hij staat op utc+1 centraal europese-tijd
- El torro
- Contacteer:
Nogmaalstoska schreef:dat is bij forumfunctionaliteiten maar wat moet ik daar aanvinken?El torro schreef:Uitgelogd staat de tijd ook verkeerd, dus moet je dat goed zetten in je beheerderspaneel onder foruminstellingen.
uigelogd is te verhelpen in het beheederspaneel.
Staat hij ingelogd fout dan moet je in je eigen "gebruikerspaneel" de tijd aanpassen.
bedoel je hievoor in de ftp? en waar dan juist en hoe?El torro schreef:Nogmaalstoska schreef:dat is bij forumfunctionaliteiten maar wat moet ik daar aanvinken?El torro schreef:Uitgelogd staat de tijd ook verkeerd, dus moet je dat goed zetten in je beheerderspaneel onder foruminstellingen.
uigelogd is te verhelpen in het beheederspaneel.
Staat hij ingelogd fout dan moet je in je eigen "gebruikerspaneel" de tijd aanpassen.
- El torro
- Contacteer:
Wat is in vredesnaam ftp ?
Je weet het gebruikerspaneel toch wel te vinden?
links bovenaan hier op het forum.
Je weet het gebruikerspaneel toch wel te vinden?
links bovenaan hier op het forum.
bedankt beide opgelost
groeten
toska
topic mag gesloten worden
groeten
toska
topic mag gesloten worden

Re: Forumklok
Topics worden alleen gesloten als ze niet voldoen aan de regels 
Misschien mag ik even van de gelegenheid gebruik maken, om je te attenderen op onze forumindeling. Ik heb vandaag en gisteren een aantal van je onderwerpen moeten verplaatsen. Wij hebben sinds kort namelijk een nieuwe forumindeling er is een hele nieuwe sectie bijgekomen voor het support van phpBB 3.1. Aangezien jij nog met versie 3.0.12 werkt horen jou vragen in het phpBB 3.0 gedeelte.
Zou je willen proberen daar op te letten en dan ook rekening houden of je vraag support, modificatie en/of stijl gereageerd is? Wees gerust, eens een foutje maken is niet erg
Attendeer jou er nu op omdat ik in 2 dagen al 3/4 onderwerpen heb moeten verplaatsen.

Misschien mag ik even van de gelegenheid gebruik maken, om je te attenderen op onze forumindeling. Ik heb vandaag en gisteren een aantal van je onderwerpen moeten verplaatsen. Wij hebben sinds kort namelijk een nieuwe forumindeling er is een hele nieuwe sectie bijgekomen voor het support van phpBB 3.1. Aangezien jij nog met versie 3.0.12 werkt horen jou vragen in het phpBB 3.0 gedeelte.
Zou je willen proberen daar op te letten en dan ook rekening houden of je vraag support, modificatie en/of stijl gereageerd is? Wees gerust, eens een foutje maken is niet erg

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen