[gesplitst] Custom forum image

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
devil20
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2014, 13:43

[gesplitst] Custom forum image

Bericht door devil20 » 26 sep 2014, 13:49

ik wil namelijk bij een aantal forums een custom forum image krijgen maar zo dat als er geen nieuwe post is dat dit een gewassen versie is van dat betreffende log en als er wel een nieuwe post is dat deze een ongewassen versie krijgt
sultan

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Registratie scherm aanpassing

Bericht door David » 26 sep 2014, 14:58

devil20 schreef:ik wil namelijk bij een aantal forums een custom forum image krijgen maar zo dat als er geen nieuwe post is dat dit een gewassen versie is van dat betreffende log en als er wel een nieuwe post is dat deze een ongewassen versie krijgt
Zou je een nieuw onderwerp willen aanmaken en daar iets duidelijker beschrijven wat je zou willen bereiken.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
marian0810
Berichten: 1974
Lid geworden op: 09 apr 2007, 10:24
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: [gesplitst] Custom forum image

Bericht door marian0810 » 26 sep 2014, 15:10

Ik heb hem gesplitst. Zou je nog even de support template willen invullen devil20?
  • Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?

Gesloten