Zaken in ACP niet toegangelijk maken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Hexx
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 jan 2008, 09:44

Zaken in ACP niet toegangelijk maken

Bericht door Hexx » 30 jul 2014, 10:37

  • Adres van je forum: http://centerparcsfanpagina.jeboweb.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:3.0.12


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Ik bied gratis forum hosting aan , maar ik wil graag dat de beheerders die het forum aangevraagd hebben niet kunnen back-upen en niet bij de serverinformatie kunnen komen die standaard beschikbaar is.

Weet iemand toevallig hoe ik deze niet toegangelijk krijg voor de beheerder die het forum aangevraagd heeft,maar wel voor mij zelf in het ACP?

Wie o Wie kan me helpen :)?

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Theriddler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 20 apr 2012, 07:47
Contacteer:

Re: Zaken in ACP niet toegangelijk maken

Bericht door Theriddler » 31 jul 2014, 20:22

Standaard is dat niet mogelijk dan zou de code herschreven moeten worden.
Er bestaat wel een script die je kunt kopen: http://www.phpbbhs.com/demo.html

Verder kunnen we je helaas niet helpen aangezien dit geen standaard phpbb forum software betreft.

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: Zaken in ACP niet toegangelijk maken

Bericht door Kevin » 04 aug 2014, 17:37

Als ik het goed begrijp installeer jij de forums nu handmatig. Je zou de permissies van diegene die de beheerder word ook zo kunnen instellen dat het niet zichtbaar is. Andere meest makkelijk optie is om de modules te deactiveren, nadeel is wel dat ze dan voor jouw ook niet zichtbaar/bruikbaar meer zijn tot ze de module weer activeert.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten