- Adres van je forum: http://rvbilsen.no-ip.org/forum
Wanneer ontstond het probleem? bij installatie
phpBB versie:3.0.10-0028
Ik heb recentelijk mijn forum verwijderd van mijn DS412+. Nu wil ik deze weer installeren maar krijg steevast dezelfde foutmelding:
Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /volume1/web/phpbb/includes/utf/utf_tools.php on line 1781
Ik ben inmiddels 2 avonden aan het zoeken om de oplossing te achterhalen maar ik kom er niet uit. De ene oplossing zou zijn het aanpassen van php.ini, een andere oplossing is weer het aanpassen van een ander bestand. Ik heb nog geen enkele oplossing geprobeerd omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. Alles software op mijn Synology NAS is up to date maar toch krijg ik die foutmelding tijdens het installeren van de PHPBB3 software. Ik heb geen verstand van PHP en aanpassen van systeembestanden via telnet enzo zijn ook niet mijn dagelijks werk.Kan iemand me helpen aan een goede oplossing of uitleg? En waarom werkt het niet gewoon als je alles up-to-date hebt?
Wat ik wel al gedaan heb, is MariaDB, PHPBB en PHPmyAdmin verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd.
Rob
Foutmelding bij installeren PHPBB3
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Foutmelding bij installeren PHPBB3
- Theriddler
- Contacteer:
Re: Foutmelding bij installeren PHPBB3
Open: phpBB/includes/startup.php
Zoek:
Vervang met:
Zoek:
Code: Selecteer alles
error_reporting(E_ALL & ~E_NOTICE & ~E_DEPRECATED);
Code: Selecteer alles
error_reporting(E_ALL & ~E_NOTICE & ~E_DEPRECATED & ~E_STRICT);
Is startupt.php niet een bestand wat na installatie pas te vinden is? Ik krijg de foutmelding namelijk aan het begin van de installatie. Waar vind ik het bestand op mijn NAS?