verhuis probleem

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Michanbos

verhuis probleem

Bericht door Michanbos » 26 jul 2014, 20:16

• Adres van je forum: http://nezv.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?verhuizen
    phpBB versie:3

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Het volgende;
Ik heb een gratis forum bij phpbb3.nl ivm het opzetten van een vereniging wil ik het forum bij een nieuwe host hebben.

Dilemma:

phpbbhost heeft mij een link met de database sql gestuurd.

deze heb ik gestuurd naar nieuwe host.

de database is geplaatst maar ze moeten nog html/sql informatie hebben is de mail die ik terug krijg.

ik heb dat aan phpbbhost gevraagd, maar die mailen terug: die heb je niet nodig om een database te verhuizen.

Wie kan mij helpen ?

John P
Contacteer:

Re: verhuis probleem

Bericht door John P » 26 jul 2014, 21:46

Ik neem aan dat in de link het backup bestand van je db was en die nu door je nieuwe host is aangemaakt en teruggezet.

Nu moet je nog je forumsoftware op je webserver zetten en in config.php de naam van je db en zijn logingegevens plaatsen. Die kan je nieuwe host je aanreiken.

Dan zou alles moeten werken, nadat je cookies en domeinnaam juist hebt ingesteld in je forum.
Afbeelding
Webhosting, Custom MODs, Technical management, MOD installation and Webdesign

Michanbos

Re: verhuis probleem

Bericht door Michanbos » 30 jul 2014, 20:03

oke werkt deels
heb phpbb3 geinstaleerd op een subdomein: forum.nezv.nl
werkt ook.

Gesloten