Berichten niet meer zichtbaar

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
zoef

Berichten niet meer zichtbaar

Bericht door zoef » 23 jul 2014, 16:19

Berichten niet te zien.

Iemand van m'n forum kan een aantal berichten niet meer vinden. Ze zouden weg zijn.
Maar ik zie alles wel staan.
De persoon die de berichten niet meer kan zien krijgt bij het aanklikken van het onderwerp (het onderwerp staat er dus nog wel) dit bericht te lezen:

Informatie

Er bestaan geen berichten binnen dit onderwerp voor de geselecteerde tijdsperiode.

Het lijkt er op dat deze persoon iets met de tijd heeft gedaan, maar ik heb geen idee wat en hoe.
Ik weet ook niet wat deze boodschap precies inhoudt.

Mijn vraag is, hoe (en waar) kan je iets vinden over "een geselecteerde tijdsperiode" om de berichten voor deze persoon weer zichtbaar te krijgen? Dus hoe is dit te herstellen en waar moet je dan zijn om dit te kunnen herstellen?

Al vast weer hartstikke bedankt voor het meedenken en reageren.

Vr. groet,
Folkert
Laatst gewijzigd door zoef op 24 jul 2014, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

David
Contacteer:

Re: Berichten niet meer zichtbaar

Bericht door David » 23 jul 2014, 17:32

Vermoedelijk is er iets veranderd aan de foruminstellingen in het gebruikerspaneel, laat de gebruiker de volgende stappen eens nemen:
  • Ga naar het Gebruikerspaneel
  • Klik op het tabblad: Foruminstellingen
  • Klik aan de linkerkant op: Wijzig weergave-instellingen
  • Daar staat 2 opties Toon onderwerpen van vorige dagen en Toon berichten van vorige dagen:, standaard zouden deze op "alle onderwerpen" en "alle berichten" moeten staan.
Het kan zijn dat daar iets anders staan, laat mij even weten of het is gelukt ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

zoef

Bericht door zoef » 23 jul 2014, 17:48

Bedankt David, zodra ik het resultaat hoor, zal ik het je laten weten.

Vr. groet,
Folkert
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

zoef

Bericht door zoef » 24 jul 2014, 20:40

De verdwenen berichten zijn allemaal weer zichtbaar David. Het lag inderdaad aan de instelling die je hierboven al aanhaalde.
Nogmaals bedankt voor de supersnelle hulp van je !!

Vr. groet,
Folkert

Gesloten