Sessies werken niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
PSPfreaky
Berichten: 74
Lid geworden op: 10 sep 2008, 17:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Sessies werken niet

Bericht door PSPfreaky » 03 jun 2014, 08:58

  • Adres van je forum: http://vw.gamingdutchman.nl/
    Event. modificaties op je forum: Automod 1.0.2 en NV_newspage 1.0.8
    Wanneer ontstond het probleem? Na het overzetten van de database / opzetten website
    phpBB versie: 3.0.12


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nadat phpbb niet meer lekker werkte heb ik het opnieuw geinstalleerd en heb ik oude database als backup gebruikt. De pagina's home, about us, join us, rules en gaming heb ik van de oude website gebruikt.
    Wat is het probleem?
Wanneer je bent ingelogd op het forum en je naar een andere pagina wilt gaan (home, about us, join us, rules en gaming) word je opeens uitgelogd. Dit zou normaal niet mogen gebeuren. Op de oude website was dit niet het geval. Ik heb nu de inhoud van de tabellen phpbb_sessions en phpbb_sessions_key leeggemaakt om te kijken of het misschien hieraan lag, niet dus. Ook wanneer ik mezelf uitlog op het forum is het voor mij nog mogelijk om daarna in het beheerderspaneel te snuffelen. Ik weet niet precies hoe ik dit kan oplossen en ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.

Gebruikersavatar
John P
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 sep 2012, 13:48
Contacteer:

Re: Sessies werken niet

Bericht door John P » 03 jun 2014, 10:50

Controleer je cookie instellingen
Afbeelding
Webhosting, Custom MODs, Technical management, MOD installation and Webdesign

PSPfreaky
Berichten: 74
Lid geworden op: 10 sep 2008, 17:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Sessies werken niet

Bericht door PSPfreaky » 03 jun 2014, 10:59

Ik heb overal zitten kijken, terwijl de oplossing eigenlijk helemaal niet moeilijk was. Heel erg bedankt John P!

Gesloten