automatische desactivering van abonnementen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Geertvanbon
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2013, 16:25

automatische desactivering van abonnementen

Bericht door Geertvanbon » 19 mei 2014, 16:23

  • Adres van je forum: draait op interne server van de organisatie
    Event. modificaties op je forum: neen
    Wanneer ontstond het probleem? sinds het begin der tijden
    phpBB versie: 3.0.4


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? neen
    Wat is het probleem?
Als een geabonneerde per mail een notificatie krijgt dat er een nieuw bericht is, maar hij/zij bezoekt het bericht niet, wordt het abonnement automatisch gedesactiveerd.
En dat willen we niet.
Maar ik krijg die automatische desactivering nergens afgezet.
Iemand een idee of/hoe dat kan?
Bedankt...

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: automatische desactivering van abonnementen

Bericht door Kevin » 20 mei 2014, 14:44

Die functie zit niet standaard in phpBB, we zullen dus iets meer info nodig hebben.

Wat ik me bedenk is een mogelijkheid dat mensen pas weer een e-mail krijgen van nieuwe berichten als ze het onderwerp bezocht heeft, en niet telkens een e-mail van elk bericht.

Weet je zeker dat de abonnementen ook daadwerkelijk beëindigd worden? Staan ze ook niet meer bij je abonnementenbeheer in het gebruikerspaneel.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Geertvanbon
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2013, 16:25

Re: automatische desactivering van abonnementen

Bericht door Geertvanbon » 20 mei 2014, 15:27

bedankt om mee te denken...

Gecheckt: heb gevraagd aan iemand om iets te posten (waarna dus de automatische notificatie volgde) en ben vervolgens gaan kijken in mijn gebruikerspaneel, maar daar staat het abonnement wel nog. Bij een volgende post volgde er geen notificatie meer (de desactivatie is dus gebeurd), maar in het gebruikerspaneel staat het abo er nog steeds.

Er is dus wel een abonnement, alleen is er geen notificatie meer.
Het maakt daarbij niet uit of het een om een abo op niveau van bericht, onderwerpt of (sub)forum gaat.
Zou dat een mod zijn?

Gesloten