Leden kunnen verbannen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
wierijdt

Leden kunnen verbannen

Bericht door wierijdt » 29 apr 2014, 15:33

• Adres van je forum: http://wierijdt.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Hallo

Ik heb een probleem met mijn installatie en dat is dat leden allemaal het recht hebben om te verbannen. Hoe kan ik dit oplossen?

David
Contacteer:

Re: Leden kunnen verbannen

Bericht door David » 29 apr 2014, 16:12

Welkom op phpbb.nl :)

Gebruikers verbannen is een groepspermissie, mogelijk heeft de 'normale' gebruikers groep een moderator en/of beheerders permissies gekregen waarmee ze nu gebruikers kunnen verbannen.
  • Ga naar het Beheerderspaneel
  • Klik op het tabblad: Permissies
  • Klik aan de linkerkant op: Permissies groepen
  • Selecteer de groep: Geregistreerde gebruikers en klik op Bevstig
  • Links boven zie je Selecteer type: met een drop down menu, selecteer daar: Globale moderatorpermissies en klik op Ga
  • Klik op de link: Geavanceerde permissies
  • Klik op het tabblad: Andere
  • Aldaar staat de permissie: Kan bans beheren die op nee zou moeten staan
Bij selecteer type kun je ook Beheerderspermissies selecteren en dan via de geavanceerde permissies naar het tabblad Gebruikers en Groepen gaan. Daar staat ook een permissie Kan bans beheren die ook op nee zou moeten staan.

Vraag mij eigenlijk af waarom en hoe dit überhaupt kan, zoiets gebeurt niet uit zichzelf ;) Maar goed, dat doet niet zo terzake. Das aan jouw om je dat af te vragen en uit te zoeken!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten