2 vraagjes.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
2 vraagjes.
Ik heb 2 vraagjes m.b.t. phpBB 3.0.12. Hoe kan ik ervoor zorgen, dat de knop leden en de memberlist.php voor iedereen zichtbaar is, dus ook voor gasten, enz? En op memberlist.php heeft iedereen de rang moderator, hoe kan ik dat goed zetten?
Re: 2 vraagjes.
Om de profielen, ledenlijst en 'wie is online' lijst zichtbaar te krijgen, moet je de groepspermissies aanpassen. Dit kun je doen door onderstaande stappen te volgen:

Het is ook handig als je de volgende keer ons support template invult, je krijgt het niet voor niets in je tekstvak als je een bericht aanmaakt. Het geeft ons nuttige informatie en de mogelijkheid wat dingen te controleren om jou beter van dienst te kunnen zijn
- Ga naar het beheerderspaneel
- Klik op het tabblad: Permissies
- Klik aan de linkerkant op: Permissies groepen
- Selecteer dan een groep, bijvoorbeeld de groep: gasten en klik op 'Bevestig'
- Klik dan op de link: Geavanceerde permissies
- Klik dan op het tabblad: Profiel
- Aldaar vind je de permissie: Kan profielen bekijken, ledenlijst en `wie is er online´ lijst, selecteer de permissie: JA en klik vervolgens op Pas alle permissies toe
- Ga naar het beheerderspaneel
- Klik op het tabblad: Gebruikers en Groepen
- Klik aan de linkerkant op: Groepsbeheer
- Klik bij "Geregistreerde gebruikers" op de link: Instellingen
- Scrol dan naar het blok: Groepsinstellingen
- Aldaar vind je deze optie: Groepsrang die normaal gezien op "Gebruikersstandaard" zou moeten staan.
- Is dit niet het geval, dan zou je hem zelf kunnen selecteren en klik vervolgens op Bevestig

Wijziging: Toevoeging:
Zie net dat je het probleem met de rangen al eens hebt gemeld: viewtopic.php?f=40&t=59232 je bent er alleen nooit op terug gekomen. Het is ook handig als je de volgende keer ons support template invult, je krijgt het niet voor niets in je tekstvak als je een bericht aanmaakt. Het geeft ons nuttige informatie en de mogelijkheid wat dingen te controleren om jou beter van dienst te kunnen zijn

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen