Forum stijl kapot na verhuizen forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Klassiek-Scheerforum

Forum stijl kapot na verhuizen forum

Bericht door Klassiek-Scheerforum » 15 apr 2014, 19:01

• Adres van je forum:

http://klassiek-scheerforum.nl/index.php
    Event. modificaties op je forum:

ReIMG Image Resizer
    Prime Instant Redirect
    Instant Post Redirect
    Tapatalk

Wanneer ontstond het probleem?

Nadat het forum verhuist was na een nieuwe host.

phpBB versie:

3.0.12

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?

Ja van host verwisseld.

Wat is het probleem?
De verhuizing lijkt gewoon goed gegaan, maar de forum stijl daar werken de afbeeldingen blijkbaar niet van naar behoren en ik heb ook geen flauw idee hoe het komt.

Ik heb de backup namelijk volledig terug gezet, en de database. Zelfs andere stijlen gebruiken leid tot het zelfde probleem, dus waarschijnlijk is ergens iets stuk maar ik weet niet wat.

Ik persoonlijk zou best de boel zodanig willen opschonen dat het forum net is als een nieuwe installatie, maar de huidige topic's en berichten behouden blijven. Of wat is de beste manier om dit op te lossen? Zelfs het beheerders paneel heeft er last van.

http://tweakers.net/ext/f/nQMGJ4VJZwDP7 ... j/full.png

David
Contacteer:

Re: Forum stijl kapot na verhuizen forum

Bericht door David » 15 apr 2014, 19:32

Welkom op phpbb.nl :)

Heb je al gecontroleerd of alle afbeeldingen op je server staan? Het lijkt er op dat bepaalde afbeeldingen nu niet op je server staan, kun je dan eens controleren? Bijvoorbeeld:

styles/we_universal/imageset/forum_read.gif
styles/we_universal/imageset/sticky_read_locked.gif
styles/we_universal/imageset/topic_read.gif

Zo zijn er meerdere afbeeldingen, als ze er niet staan kun je ze vanuit je back-up alsnog uploaden.

Wat je in je beheerderspaneel zien kan ik zo 123 niet thuis brengen, vermoedelijk ook weer bestanden die niet volledig zijn geüpload.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Klassiek-Scheerforum

Re: Forum stijl kapot na verhuizen forum

Bericht door Klassiek-Scheerforum » 15 apr 2014, 21:00

De backup die ik teruggezet had bleek corrupt te zijn, en ik heb dus via de cpanel van mijn oude hoster een nieuwe backup gedownload en nu werkt alles weer naar behoren.

Bedankt voor het advies.

Gesloten