Kan niet meer inloggen?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
n-joy4kidz
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 jan 2008, 19:16

Kan niet meer inloggen?

Bericht door n-joy4kidz » 21 mar 2014, 11:05

  • Adres van je forum: http://www.n-joy4kidz.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    Gister
    phpBB versie: ?


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    nee

    Wat is het probleem?
Ik kan sinds gister niet meer inloggen. Er komt na invoering gebruikersnaam en wachtwoord wel te staan dat ik succesvol ben ingelogd, maar vervolgens word ik er direct weer uitgegooid, met deze melding:

Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfkc() should not be called statically in /home/n-joy4kidz.nl/public_html/forum/includes/utf/utf_tools.php on line 1663
PHP Warning: in file /includes/session.php on line 1035: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/utf/utf_tools.php:1663)
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/n-joy4kidz.nl/public_html/forum/includes/utf/utf_tools.php:1663) in /home/n-joy4kidz.nl/public_html/forum/includes/functions.php on line 4581

Wie o wie kan mij helpen......

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen?

Bericht door David » 21 mar 2014, 11:23

Als ik de berichten goed heb gelezen is dit een bug, lees bijvoorbeeld dit topic eens door. Zo te zien gebruik jij phpBB 3.0.9, het probleem dat je beschrijft zou in 3.0.12 niet voorkomen. Dus mijn conclusie is, updaten ;) Waarschijnlijk is het probleem dan opgelost.

Heb je modificaties en of andere aanpassingen op je forum?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

n-joy4kidz
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 jan 2008, 19:16

Re: Kan niet meer inloggen?

Bericht door n-joy4kidz » 21 mar 2014, 11:29

Dank je.
Excuses, ik heb echt helemaal geen verstand hiervan. Heb zojuist een bericht geplaats bij de support met de vraag of ik hulp kan krijgen bij de update. Durf dit zelf niet aan....
Met aanpassingen bedoel je....? Ik heb een eigen logo erin staan en permissies aangepast voor mensen. Of is dat niet wat je bedoeld.... (sorry :? )

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen?

Bericht door David » 21 mar 2014, 11:34

Een logo is niet z'n grote aanpassing, het gaat meer om modificatie of een script of wijziging om iets toe te voegen of juist weg te halen. Dit is namelijk belangrijk om de manier van updaten te bepalen ;)

Leden, berichten, Permissies en andere instellingen staan in je database, dat heeft niet zo veel met de update methode te maken.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

n-joy4kidz
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 jan 2008, 19:16

Re: Kan niet meer inloggen?

Bericht door n-joy4kidz » 21 mar 2014, 11:34

(heb een bericht geplaatst bij de service voor de update, niet de support)

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen?

Bericht door David » 21 mar 2014, 11:40

Heb je bericht al gevonden en je aanvraag aangenomen ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten