admin met volledige toegang

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
toska

admin met volledige toegang

Bericht door toska » 24 jan 2014, 19:47

http://hulpcomputerforum.be
ik zou graag een lid admin maken met volledige toegang alle permissies in alle categorieën
hoe ga ik precies te werk? omdit te volbrengen
werk met phpbb.

David
Contacteer:

Re: admin met volledige toegang

Bericht door David » 24 jan 2014, 21:34

Soort gelijke vraag heb je al eens eerder gesteld ;) Maar bij deze alsnog alle stappen...
  • Ga naar je Beheerderspaneel
  • Klik dan op het tabblad: Gebruikers en Groepen
  • Klik dan aan de linkerkant op: Groepsbeheer
  • Klik dan bij Beheerders op de link: Leden
  • Aldaar zie je vanzelf een blok: Voeg Gebruikers toe, als je wilt dat de gebruiker de groepskleur krijgt dan zet je de optie "Maak standaard groep"op JA.
Misschien heb je de groep beheerders al volledige toegang gegeven op je forumonderdelen, de gebruiker die je aan die groep toevoegt zal dit dan ook automatische krijgen. Zo niet, dan zul je de forumpermissies voor de groep beheerders moeten aanpassen.
  • Ga naar je Beheerderspaneel
  • Ga naar het tabblad: Permissies
  • Klik aan de linkerkant op: Forumpermissies
  • Selecteer één of meerdere forums en klik op 'Bevestig'
  • Selecteer dan de groep Beheerders en klik op 'Wijzig Permissies' of 'voeg permissies toe' als er nog geen permissies zijn ingesteld.
  • Kies dan een Permissies Rol of klik op de link Geavanceerde permissies om de permissies stuk voor stuk in te stellen.
  • Klik na het wijzigen van deze permissie op 'Pas permissies toe'
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

toska

Bericht door toska » 25 jan 2014, 13:23

uitgevoerd maar als ik zijn permissies even overneem, dan merk ik dat er in enkele categorien de knop (wijzig bericht) is verdwenen? Terwijl dit bij andere moderators niet het geval is.
wat kan ik daaraan doen?

David
Contacteer:

Bericht door David » 25 jan 2014, 14:27

Zit de gebruiker waar je het over hebt in de zelfde groepen als de rest?

In je begin vraag had je het over beheerders, hoe zit dit met de rest van de beheerders hun permissies hebben hun ook dit probleem?

Het kan aan de groepspermissies liggen, maar ook aan een andere groep die permissies blokkeert bijvoorbeeld omdat er ergens NOOIT is ingesteld.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten