Site storing

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ikkz

Site storing

Bericht door ikkz » 15 jan 2014, 21:08

• Adres van je forum: http://oldskoolgixxertopic.nl
    Event. modificaties op je forum:-
    Wanneer ontstond het probleem?vanmiddag na het verwijderen van een bestand....
    phpBB versie:laatste versie

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?ja
    Wat is het probleem?
na het verwijderen van een bestand ligt de site plat

Er onbreekt dus een reimg bestand, deze heb ik in zijn geheel weer opnieuw via FileZila geupload echter zonder succes.
Via de admin pagina weet ik ook niet hoe ik een ander stijl kan 'activeren' om het forum weer actief te zetten.

Plz help me

Ik wilde dus:

Code: Selecteer alles

<meta name="viewport" content="width=100%; initial-scale=1, maximum-scale=1, minimum-scale=1, user-scalable=no" />
deze toevoegen wat geen succes was, dus weer verwijdert met alle ellende als gevolg...
codetags toegevoegd
- Theriddler
--
Opgelost, kan gesloten :)
Laatst gewijzigd door PhilipvD op 16 jan 2014, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dubbelpost, berichten samengevoegd.

Theriddler
Contacteer:

Re: Site storing

Bericht door Theriddler » 16 jan 2014, 00:15

als je die regel net boven deze regel plaatst

Code: Selecteer alles

<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=EmulateIE7; IE=EmulateIE9" />
moet er niets fout kunnen gaan
die regel code zorgt ervoor dat wanneer men op sommige tablets of smartfoons het forum bekijkt men niet kan inzoomen en de pagina altijd de juiste weergave heeft.

ik snap alleen de 1e post niet over reimg-bestand wat verwijderd zou zijn en dit.

Gesloten