Vraag over donatie mod

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gebruikersavatar
Joost01
Berichten: 544
Lid geworden op: 29 mar 2013, 12:24
Locatie: Nederland

Vraag over donatie mod

Bericht door Joost01 » 06 dec 2013, 22:02

Hoi,

Ik wou even wat informatie inwinnen over donaties, ik heb al veel forums bekeken die gebruik maken van een donatie mod. Dat lijkt mij ook interessant maar je ontvangt hier dus echte inkomsten mee dus even een paar vragen kan het beter even navragen dan straks problemen te krijgen als eigenaar van de site.

1) Tot hoeveel mag je zelf verdienen zonder hierover belasting te moeten afdragen?
2) Moet je alle inkomsten van je donatie mod registreren en dus ook in de jaarlijkse aangifte opgeven aan de belastingdienst?
3) Is er ergens informatie voor website eigenaren te vinden die hier meer over verteld?
4) Is het een probleem om donaties te ontvangen i.v.m Wajong

Het kan dat ik iets vergeet maar deze vragen bedenk ik me net als iemand een aanvulling hebt graag wil me graag goed informeren. ;)

Bedankt alvast.
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition

Gebruikersavatar
PhilipvD
Berichten: 1690
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:06

Re: Vraag over donatie mod

Bericht door PhilipvD » 07 dec 2013, 12:32

Hallo Joost,

Deze modificaties bestaan inderdaad. Om een antwoord op deze vragen te krijgen ben je hier helaas niet op de goede plek.
Een website die hier meer over vertelt, is de website van de Belastingdienst.

Succes!
Gesloten.
- PhilipvD

Gesloten