PhpBB Debug

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 sep 2012, 13:48
Contacteer:

Re: PhpBB Debug

Bericht door John P » 09 dec 2013, 23:59

Ja heb ik ook gezien, die werkt niet > 3.0.11
Afbeelding
Webhosting, Custom MODs, Technical management, MOD installation and Webdesign

Gebruikersavatar
Joost01
Berichten: 544
Lid geworden op: 29 mar 2013, 12:24
Locatie: Nederland

Re: PhpBB Debug

Bericht door Joost01 » 10 dec 2013, 00:09

Die nieuwe versie moet ik dan weer opnieuw installeren? Kan ik gewoon met die installatie file alle stappen volgen of moet ik alles eerst uit de vorige bestanden halen? Weet niet hoe updaten presies werkt?

Momenteel ben ik wat druk zeg maar dus zal het op een later moment gebeuren dus kan even duren voor ik dan op het topic weer reageer.
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition

Gebruikersavatar
Theriddler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 20 apr 2012, 07:47
Contacteer:

Re: PhpBB Debug

Bericht door Theriddler » 10 dec 2013, 01:48

Joost01 schreef:Die nieuwe versie moet ik dan weer opnieuw installeren? Kan ik gewoon met die installatie file alle stappen volgen of moet ik alles eerst uit de vorige bestanden halen? Weet niet hoe updaten presies werkt?
Als je de mod hebt gedownload, dan zie je als het goed is een contrib mapje.
Daarin zie je dan weer andere mappen in zitten

Bijv de map: Update_1.1.1_to_1.1.2

zegt dus eigenlijk als je versie 1.1.1 al had en je wilt updaten naar 1.2.2 dan open je die map en open je het bestandje update.xml met een webbrowser daarin staan precies de instructies wat je moet doen.

Heb je een nog oudere versie dan open je die map en dan net zo lang tot je bij 1.1.2 bent.

Gesloten