Klok forumleden wijkt soms een paar minuten af

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Jasmin

Klok forumleden wijkt soms een paar minuten af

Bericht door Jasmin » 03 dec 2013, 13:12

• Adres van je forum: http:www.timefc.net/forum/
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? sinds een paar weken
    phpBB versie:3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Niets ingrijpends
    Wat is het probleem?
Bij vlagen gebeurt het dat de klok van forumleden anders loopt, bijvoorbeeld vijf minuten in de toekomst, waardoor de volgorde van de geposte berichten door elkaar gaat lopen.
Synchroniseren helpt niet, want de berichten staan dan volgens de forumklok correct.

De nieuwe update hebben we nog niet uitgevoerd, omdat ik nog wacht tot degenen die dat vaker heeft gedaan er tijd voor heeft. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan.

David
Contacteer:

Re: Klok forumleden wijkt soms een paar minuten af

Bericht door David » 03 dec 2013, 14:08

Hoi Jasmin,

Ik ben die gene die jullie forum nog moet updaten, ben helaas ziek geweest en op het moment dat ik tijd en energie had, had ik niet de juiste gegevens. Vandaar dat het wat langer duurt, sorry ;)

De update zal in ieder geval je tijd probleem niet oplossen, de tijd wordt in principe geregeld door jullie host. Jullie forum pakt namelijk de server tijd, als die niet goed loopt / staat dan merk je dat op je forum ook. Ik zou zo 123 niet weten wat jij er zelf aan kunt doen, misschien is het handig even met de host te overleggen?

Misschien dat hun kunnen zien wat het probleem is ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Jasmin

Re: Klok forumleden wijkt soms een paar minuten af

Bericht door Jasmin » 03 dec 2013, 14:33

OK, ik dacht dat ik op Enrique zelf zat te wachten, die jongen heeft het ook druk namelijk.

Die klok is raar, want het ene forumlid heeft er wel last van en de andere niet. Maar ik moet de host zowiezo nog bellen voor de uitslag van een ander probleem.

Bedankt voor je reageren.

edit: Ik mag niet dubbelposten heb ik begrepen, maar als ik een edit plaats, valt die niet op... affijn... ik heb net de host aan de lijn gehad... die jongen aan de telefoon had het er over dat het mogelijk 'in het script' zou zitten. Daar kan ik verder natuurlijk niets mee.
Ik heb gezegd dat de eerst volgende keer dat het weer gebeurt, ik direct naar ze toe zal bellen. Iets anders kan ik me niet bedenken.

Gesloten