De tijd loopt niet mee

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Bernadette

De tijd aanpassen

Bericht door Bernadette » 29 nov 2013, 14:54

Is er iemand die mij stap voor stap uit kan leggen hoe ik de tijd goed kan krijgen ? Hij blijft nu op 18 / 11 staan de dag dat ik het forum aangemaakt heb .
En we kunnen geen bijlage toevoegen het limiet is overschreden :?:
b.v.d. gr. Bernadette

David
Contacteer:

Re: De tijd aanpassen

Bericht door David » 29 nov 2013, 15:05

Welkom op phpbb.nl :)

Zou je het support template de volgende keer willen invullen alstublieft? Wij vragen natuurlijk niet voor niets naar deze informatie. Wat is de link naar je website, want ik je spreek over de tijd maar aan je bericht te zien heb je het over een datum.

Je kunt in phpBB3 alleen een tijdzone instellen. De datum kun je niet instellen, omdat die gegevens van de server gehaald worden. Dus als daar iets mis mee is, kun je beter even contact opnemen met je host. De tijd kun je instellen via je gebruikerspaneel:
  • Ga naar je gebruikerspaneel
  • Klik dan op het tabblad: Foruminstellingen
  • Zoek dan naar de optie: Mijn tijdzone
  • Via het drop down menu selecteer je de tijdzone: [GMT + 1, A] Centraal Europese tijd, West Afrikaanse tijd
  • Klik daarna op de knop "Bevestig"
Daarnaast kun je ook de tijd in je beheerderspaneel aanpassen zodat gasten en nieuwe leden ook de juiste tijdzone krijgen:
  • Ga naar je Beheerderspaneel
  • Ga dan naar het tabblad: Algemeen
  • Klik dan aan de linkerkant op: Foruminstellingen
  • zoek dan de optie: Tijdzone voor gasten
  • Via het drop down menu selecteer je de tijdzone: [GMT + 1, A] Centraal Europese tijd, West Afrikaanse tijd
  • Klik daarna op de knop "Bevestig"
Misschien kom je verder met je bijlages met behulp van onderstaand artikel:
http://wiki.phpbb.nl/3.x/Bijlage

Als je hierna nog vragen hebt, stel ze gerust!
Samengevoegd vanaf hier.
- PhilipvD
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Bernadette

De tijd loopt niet mee

Bericht door Bernadette » 29 nov 2013, 16:17

• Adres van je forum: http://koffieleutjes.forummaken.nl/
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?vanaf dat ik het forum aangemaakt heb
    phpBB versie: ????????????

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? heb stap voor stap gedaan wat geadviseerd werd
    Wat is het probleem?
de tijd blijft nu stilstaan op het tijdstip dat ik het heb veranderd .

En als we bijlage toe willen voegen dan krijgen we De bijlagequota is bereikt de eerste dagen ging het wel gewoon .
Laatst gewijzigd door Theriddler op 29 nov 2013, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Url aangepast

John P
Contacteer:

Re: De tijd loopt niet mee

Bericht door John P » 29 nov 2013, 21:37

Zo te lezen heb je alleen de tijdzone veranderd en dus een aantal uren er bij of er af wat er nu getoond wordt. Als de bestanden nog origineel zijn en de tijd loopt niet mee dan ligt het bij je host.
Ik denk eerder dat je template niet origineel is en dus iets anders toont dan de tijd. Aangezien de url niet klopt kan ik dat niet zien.

Wat het bijlagelimiet betreft, tel het limit op oneindig of hoger is dan kunnen mensen weer uploaden. Het artikel legt netjes uit hoe dat moet.
Afbeelding
Webhosting, Custom MODs, Technical management, MOD installation and Webdesign

Theriddler
Contacteer:

Re: De tijd loopt niet mee

Bericht door Theriddler » 29 nov 2013, 22:03

Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een gratis forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!

Gesloten