www.thailander.nl

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
marinusmali
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 sep 2011, 07:37

www.thailander.nl

Bericht door marinusmali » 21 nov 2013, 03:40

  • forum: http://www.thailander.nl
    Event. modificaties op je forum: ?
    Wanneer ontstond het probleem? 3 dagen geleden
    phpBB versie: Powered by phpBB © Notebook - phpBB3lstyles.com


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Het probleem is dat ik 3 dagen geleden nog foto's bij de artikelen kon plaatsen voor de leden op ons forum en nu niet meer maar ook de leden kunnen geen foto's meer plaatsen.
Wij krijgen deze mededeling: Informatie De afbeelding die je als bijlage wilde meegeven, is ongeldig.

Ik ben de tweede beheerder van thailander.nl.
Ik heb het forum in 2011 overgenomen en de domeinregistratie staat op mijn naam M.Mali bij TransIP Bv
Echter de hosting is ergens in Nederland gevestigd op de naam van de eerste beheerder die alles heeft geprogrammeerd van ons forum..
Het probleem doet zich dus voor dat hij deze site niet wil laten overschrijven op mijn naam, ondanks dat hij zich al jaren niet meer bemoeit met het forum....waardoor ik dus niet de inlogcode's heb.
Ik kan wel in het beheer komen om leden toe te laten en nieuwe Topics aan te maken, maar ik kan de site niet uploaden..
Ik zoek dus iemand die dat voor mij kan doen en zo nodig kan helpen met de technische kant van ons forum.

Al vast hartelijk bedankt

Gesloten