tijdzone als standaard instellen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
TH47

tijdzone als standaard instellen

Bericht door TH47 » 06 nov 2013, 11:37

Ik ben bezig om een forum gebruiksvriendelijker te maken.
Weet iemand van jullie of het mogelijk is om het volgende in te stellen:

1. Bij registratie als nieuwe gebruiker wil ik de tijdzone standaard op GMT+1 ipv GMT, Z als gekozen tijd hebben staan in het pulldown menu. Is dit ergens in te stellen?
2. Is er ook een tool beschikbaar waar de tijdzones als steden benoemd worden (zoals Amsterdam en London) ipv de huidige optie met vooral continenten?

Alvast bedankt!

David
Contacteer:

Re: tijdzone als standaard instellen

Bericht door David » 06 nov 2013, 13:02

Welkom op phpbb.nl :)

Voor vraag 1, moet je in naar het Beheerderspaneel, tablad: Algemeen en dan aan de linkerkant: Foruninstellingen zijn. Daar kun je de tijd voor gasten aanpassen, de tijd die je daar instelt is ook de tijd die geselecteerd is op de registratie pagina.

Betreft vraag 2, ik ken geen modificatievof aanpassing die dit mogelijk maakt. In phpBB 3.1, komt wel een verbeterde tijdzone functie met steden.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

TH47

Bericht door TH47 » 06 nov 2013, 14:18

Beste David,

Bedankt voor de input!. Vraag 1 is uiteraard gelukt. Voor vraag 2 moet ik dus nog even geduld hebben.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 06 nov 2013, 15:24

Je zou de benamingen kunnen aanpassen naar steden ipv continenten in het taalbestand.
root/languages/nl/common.php
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten