- Adres van je forum: http://onscaf.nl
Event. modificaties op je forum: geen
Wanneer ontstond het probleem? na installatie
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? ja, de installatie directory verwijderd.
Wat is het probleem?
taal betand probleem
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
taal betand probleem
Re: taal betand probleem
Kijk eens helemaal onderin op je forum als je ingelogd bent, daar moet 'Beheerderspaneel' staan.
Klopt het beheerderspaneel staat op je stijl helemaal onderaan het forum het ligt aan de stijl de ene heeft ook een link bovenaan staan en ook onderaan wat bij mijn forum het geval is.
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition
Stijl: prosilver Special Edition
-
Dank je.
Nu uitvinden hoe ik een nieuw forum aanmaak en hem daarna alleen zichtbaar maakt voor ingelogde mensen.
Roelof
Nu uitvinden hoe ik een nieuw forum aanmaak en hem daarna alleen zichtbaar maakt voor ingelogde mensen.
Roelof
Misschien heb je iets aan onze handleiding in dit geval is het hoofdstuk forum management handig om door te nemen. Met groepspermissies kun je instellen welke groep het forum onderdeel wel mag zien of juist niet, daar is hoofdstuk 3.6 permissies uit de handleiding misschien weer handig voor.
Vragen daarover mag je op het forum stellen, dan helpen wij je graag.
Vragen daarover mag je op het forum stellen, dan helpen wij je graag.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen