Smileys toevoegen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Joost01

Smileys toevoegen

Bericht door Joost01 » 27 okt 2013, 15:36

Hoi hoi,

Ik wou een paar nieuwe smileys toevoegen alleen als ik de smiley code en emotie invoer en dan op bevestig druk krijg ik deze melding in het rood ''Informatie Er zijn geen smileys toegevoegd.
De smiley “Gryffindormini.gif” is genegeerd, omdat er geen emotie is ingevoerd.''

En dan een lap tekst met alle smileys er nog bij. :roll:
En de smileys staan ook in de FTP in de smiley map ik krijg het niet voor elkaar kan iemand mij helpen?
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition

Theriddler
Contacteer:

Re: Smileys toevoegen

Bericht door Theriddler » 27 okt 2013, 15:54

Je moet de volgende velden ingevuld hebben

Smilie-code bijv: :-)

Gemoedstoestand
Bijv: Blij

Als je dat hebt gedaan moet je bij elke smillie in het veld Toevoegen (Selecteer alles) een vinkje plaatsen als je die smillie wil toevoegen.

Joost01

Re: Smileys toevoegen

Bericht door Joost01 » 27 okt 2013, 16:44

De optie Toevoegen (Selecteer alles) zag ik niet staan doordat me browser wat vergroot was bedankt het werkt inmiddels!
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition

Gesloten