update

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
toska

update

Bericht door toska » 30 sep 2013, 16:08

mijn forum zou moeten geudate worden naar de nieuwe versie 3.0.12 http://www.phpbbservice.nl/downloads/
de huidige is 3.0.11 heb het bestand van 3.0.12 al gedownload maar hoe zet ik deze nu in mijn beheerspaneel
graag uitleg hierover

David
Contacteer:

Re: update

Bericht door David » 30 sep 2013, 17:28

Volgens mij heb je het bestand gedownload door op de blauwe knop te drukken, tenminste dat begrijp ik uit je verhaal. Je moet het bestand achter de oranje knop downloaden dan heb je het update pakket, de blauwe knop is een volledige versie van 3.0.12 die moet je niet hebben. Misschien heb je iets aan dit wiki artikel: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Updaten

Zorg sowieso voor een back-up van je database en je bestanden.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

toska

Bericht door toska » 30 sep 2013, 17:48

ja heb al een backup gemaakt in mijn beheerspaneel dus is dat goed?

David
Contacteer:

Bericht door David » 30 sep 2013, 18:01

toska schreef:ja heb al een backup gemaakt in mijn beheerspaneel dus is dat goed?
Dan heb je alleen je database back-up, die ik overigens via phpmyadmin zou maken. Heb je daarnaast ook je forum bestanden via FTP naar je computer gehaald?

Solidjeuh
Contacteer:

Bericht door Solidjeuh » 30 sep 2013, 18:55

Dit is al opgelost, Ik heb net zijn forum ge-update naar 3.0.12 :)
Forum voor NL Extensie vertalingen ---> https://www.solidjeuh.fun
----------------------------------------------------------------------------

toska

Bericht door toska » 04 okt 2013, 15:18

Solidjeuh schreef:Dit is al opgelost, Ik heb net zijn forum ge-update naar 3.0.12 :)
ja dat is waar ik ben blij dat er zulke personen bestaan die andere kunnen helpen
bedankt solidjeuh en ook voor alle andere leden.

ivonnewierink

Bericht door ivonnewierink » 06 okt 2013, 11:37

Dag, Ook ik zit met hetzelfde updateprobleem. Ik heb ook de hele versie gedownload, dat is dus kennelijk niet de bedoeling. Nu wil ik eerst backuppen (nooit gedaan :oops: ), maar ik kan het niet in de handleiding vinden, en het staat vast ergens. Kan iemand aangeven waar ik dit kan vinden?
Betreft forum www.stockfotografie.pro

David
Contacteer:

Bericht door David » 06 okt 2013, 12:45

ivonnewierink schreef:Dag, Ook ik zit met hetzelfde updateprobleem. Ik heb ook de hele versie gedownload, dat is dus kennelijk niet de bedoeling. Nu wil ik eerst backuppen (nooit gedaan :oops: ), maar ik kan het niet in de handleiding vinden, en het staat vast ergens. Kan iemand aangeven waar ik dit kan vinden?
Betreft forum http://www.stockfotografie.pro
Zou je even een eigen topic kunnen aanmaken? Dit is overzichtelijker en als je meer vragen hebt, is het makkelijker je te helpen ;)

Gesloten