- http:babysitterscircus.forumxpress.net http://
Event. modificaties op je forum: Geen idee, weet niet waar ik dat moet zien.
Toen ik op een computerforum heb gevraagd of ze het willen beoordelen
phpBB 3
nee
Ik heb te horen gekregen dat ik mijn achtergrond moet veranderen, maar ik kan bijna geen voorbeelden zien op de beheerderspaneel. Ook moet ik mijn forum breder maken, maar als ik een getal invoer op het goede punt, blijft mijn forum even breed. Het maakt niet uit wat voor getal ik invoer. Ook zou ik heel graag een foto van de band bovenaan willen hebben, maakt niet uit wat voor formaat.
Forum gemaakt, weet niet hoe ik hem moet veranderen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forum gemaakt, weet niet hoe ik hem moet veranderen
Re: Forum gemaakt, weet niet hoe ik hem moet veranderen
Je maakt gebruik van een gratis forumdienst (forumxpress)
Hiermee kunnen we jou dus niet helpen, Omdat je geen toegang hebt tot de forum bestanden.
Je zal dus een bericht moeten zenden naar de support van forumxpress, Of via hun support forum
Hiermee kunnen we jou dus niet helpen, Omdat je geen toegang hebt tot de forum bestanden.
Je zal dus een bericht moeten zenden naar de support van forumxpress, Of via hun support forum
Forum voor NL Extensie vertalingen ---> https://www.solidjeuh.fun
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
Welkom op phpBB.nl
Zoals Solidjeuh al aangeeft kunnen wij helaas weinig voor je betekenen. Om dat je gebruik maakt van een forumdienst. Ik was eventjes op je forum en ik zag nergens een spambotpreventie methode, je forum staat wijd open voor de automatische spambots. Ik zou als die mogelijkheid er is dit heel snel aanpassen
Zo te zien is je forum in het Engels dus neem ook even de Engelse woorden op in mijn uitleg:

Zoals Solidjeuh al aangeeft kunnen wij helaas weinig voor je betekenen. Om dat je gebruik maakt van een forumdienst. Ik was eventjes op je forum en ik zag nergens een spambotpreventie methode, je forum staat wijd open voor de automatische spambots. Ik zou als die mogelijkheid er is dit heel snel aanpassen

Zo te zien is je forum in het Engels dus neem ook even de Engelse woorden op in mijn uitleg:
- Ga naar het Administrator Control Panel
- Ga naar het tabblad: General
- Klik aan de linkerkant op: Spambot countermeasures
- Zet dan de optie "Enable spambot countermeasures for registrations" op Enabled
- Bij Installed plugins kies je in het drop down menu Q&A en klik op Configure
- Aldaar kun je vragen aanmaken die gebruikers bij het registreren of het plaatsen van het berichten moeten beantwoorden. Hiermee voorkom je dus spam, maar let op: Vragen mogen niet te makkelijk te vinden zijn door bijvoorbeeld Google. Kies een wat moeilijkere vraag bijvoorbeeld iets over de kleur van je forum
- Als je meerdere vragen hebt aangemaakt, moet je de Q&A instellen als standaard.
- Ga naar het Administrator Control Panel
- Ga naar het tabblad: General
- Klik aan de linkerkant op: Spambot countermeasures
- Bij Installed plugins kies je in het drop down menu Q&A
- Klik dan onderaan op Submit
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Jammer dat jullie me niet verder kunnen helpen. Ik dacht dat als je phpbb3 hebt, dat je juist wel geholpen kon worden. Trouwens, mijn beheerderspaneel is gewoon in het Nederlands.
Wij kunnen je wel support geven en vertellen hoe je dit zou kunnen doen, maar je kunt het niet doen. Je maakt namelijk gebruik van een gratis forumdienst hierbij heb je beperkingen en één van die beperkingen is dat je niet bij je bestanden kunt om wijzigingen door te voeren.drive33 schreef:Jammer dat jullie me niet verder kunnen helpen. Ik dacht dat als je phpbb3 hebt, dat je juist wel geholpen kon worden. Trouwens, mijn beheerderspaneel is gewoon in het Nederlands.
Kun je de Engelse woorden zelf vertalen, of wil je een uitleg met de Nederlandse?
Ik wil graag uitleg.
Hier de Nederlandse uitleg:
- Ga naar het Beheerderspanel
- Ga naar het tabblad: Algemeen
- Klik aan de linkerkant op: Spambotpreventie
- Zet dan de optie "Schakel spambot-preventie in voor registraties: op Ingeschakeld
- Bij Geïnstalleerde plug-ins kies je in het drop down menu V&A en klik op Configureren
- Aldaar kun je vragen aanmaken die gebruikers bij het registreren of het plaatsen van het berichten moeten beantwoorden. Hiermee voorkom je dus spam, maar let op: Vragen mogen niet te makkelijk te vinden zijn door bijvoorbeeld Google. Kies een wat moeilijkere vraag bijvoorbeeld iets over de kleur van je forum
- Als je meerdere vragen hebt aangemaakt, moet je de V&A instellen als standaard.
- Ga naar het Beheerderspaneel
- Ga naar het tabblad: Algemeen
- Klik aan de linkerkant op: Spambotpreventie
- Bij Geïnstalleerde plug-ins kies je in het drop down menu V&A
- Klik dan onderaan op Bevestigen
Ik zie nergens spambotpreventie staan ....
Worden ze dan vertaald in het Engels of zo?
Worden ze dan vertaald in het Engels of zo?
De kans bestaat dat deze is uitgeschakeld, dit is wederom z'n nadeel van een forumdienst. Je zou nog kunnen kijken of je hem kunt inschakelen.drive33 schreef:Ik zie nergens spambotpreventie staan ....
- Ga naar het Beheerderspaneel
- Klik op het tabblad: Systeem
- Klik aan de linkerkant onder "Modulebeheer" op Beheerderspaneel
- Klik dan op het kopje: Algemeen
- Klik dan op het kopje: Forumconfiguratie
- In deze rij zou Spambotpreventie moeten staan.
Grote kans dat jij modulebeheer ook niet kunt bereiken, meestal is deze functie ook uitgeschakeld.
Nee klopt, die kan ik ook niet bereiken.
Dat vermoeden had ik al
Helaas kunnen wij daar ook niet veel aan veranderen, forumxpress gaat dit vermoedelijk ook niet doen. Maar je kunt het proberen contact met hun op te nemen en te vragen of hun je kunnen helpen.

Hoi drive33,
Je hebt je forum bij Actieforum dus je kunt terecht bij het Nederlandse Ondersteuningsforum van Actieforum onderaan je forum vind je de link ernaar toe.
Groetjes Joost
Je hebt je forum bij Actieforum dus je kunt terecht bij het Nederlandse Ondersteuningsforum van Actieforum onderaan je forum vind je de link ernaar toe.
Groetjes Joost
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition
Stijl: prosilver Special Edition
Ja, ook daar zit ik al op. Ze gaan me daar verder helpen.