opheffen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
maureen1974

opheffen

Bericht door maureen1974 » 04 aug 2013, 10:43

Hallo,

Ik ben site admin van ons forum en nu wil ik het gehele forum opheffen maar hoe doe ik dat?

Maureen
  • Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?

David
Contacteer:

Re: opheffen

Bericht door David » 04 aug 2013, 10:48

Welkom op phpBB.nl :)

Dat hangt er vanaf bij wie jij je forum hebt gehost! Als jij een eigen betaalde host hebt, dan kun je hun het beste even een mailtje sturen en vragen wat de gangbare methode is op je pakket op te zeggen.

Als jij bij een gratis forum host zit, dan hangt het er eventjes vanaf hoe hun te werk gaan. Bij sommige worden forums pas verwijderd als je forum een x aantal maanden niet meer wordt gebruikt. In dat geval zou je het forum via je beheerderspaneel kunnen uitschakelen en wachten tot de periode voorbij is en je forum automatische wordt verwijderd.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

maureen1974

Bericht door maureen1974 » 04 aug 2013, 14:22

Hallo David,

Bedankt voor je reactie. Ik ben dan wel de site admin van ons forum maar verder snap ik geen bal van.

Je vraagt bij wie ik mijn forum heb gehost? Het is in ieder geval gratis. Ik heb al gekeken bij het beheerderspaneel maar zie niks waar ik me dan ook enigszins kan afmelden of dingen uitschakelen.

En ik ben niet zo goed in wachten, ons forum is al een tijdje inactief dus weg met dat ding.....

Groet, Maureen

David
Contacteer:

Bericht door David » 04 aug 2013, 15:59

Wat is de link naar je forum?

maureen1974

Bericht door maureen1974 » 07 aug 2013, 11:35

Sorry voor mijn late reactie, moet ook nog werken enzo.... en ik ga binnenkort op vakantie!

http://bertha87.messageboard.nl/forum/i ... d49d490975

Kun je hier wat mee?

David
Contacteer:

Bericht door David » 07 aug 2013, 12:47

Hier vind je hoe je het forum kunt verwijderen: http://www.messageboard.nl/site/support/

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Voordat u uw account verwijderd dient u alle actieve forums uit te schakelen (in het tabblad "Forums"). Daarna logt u in op onze website en klikt op "Mijn account" en "Verwijderen".

Gesloten