Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Carolientje
Bericht
door Carolientje » 28 jul 2013, 11:52
- Adres van je forum: http://www.horsesensation.nl
Event. modificaties op je forum:nieuwsmodule, advertentiemodule
Wanneer ontstond het probleem?bij het wijzigen van rechten om spammers te voorkomen
phpBB versie:3.0.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Instellingen gewijzigd om spamregistraties te voorkomen.
Wat is het probleem?
Registratie-instelling staat op emailverificatie, de groepspermissies voor gasten en nieuw geregistreerde gebruikers staan op 'alleen lezen' maar toch krijgt iemand die niet ingelogd is de melding 'Er zijn geen forums beschikbaar'.
Ik heb al allerlei instellingen aangepast, maar ergens moet nog iets fout staan en die kan ik niet vinden.
Iemand een tip waar de fout te zoeken?
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 28 jul 2013, 12:37
Welkom op phpbb.nl
Heb je al eens naar de Forumpermissies van de groep "gasten" gekeken? Je forumonderdelen zitten misschien in een categorie hebben de gasten daar ook permissies voor?
Misschien voor de zekerheid even kijken op de gebruiker anonymous nog aanwezig is in de groep gasten. Dit kun je doen via groepsbeheer in je beheerderspaneel.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
Carolientje
Bericht
door Carolientje » 28 jul 2013, 13:34
Dankjewel

Alle categoriën, dus ook onderliggende categoriën, staan voor gasten en nieuw geregistreerde gebruikers op 'alleen lezen'.
De groepen gasten en niet-geregistreerde leden hebben geen leden.
In de tabel users zie ik wel een anonymous staan (als eerste) maar die zie ik niet in het beheerderspaneel. Zijn dit ook niet juist de gasten?
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 28 jul 2013, 15:39
De groep gasten zou Anonymous als lid moetem hebben, gasten surfen namelijk met het account Anonymous op je forum. Als de gebruiker Anonymous nog bestaat kun je deze handmatig toevoegen via groepsbeheer in je beheerderspaneel. Vermoedelijk werken de ingestelde permissies dan wel

Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
Carolientje
Bericht
door Carolientje » 28 jul 2013, 16:08
Je bent geweldig! Dat was het probleem. Ik hoefde anonymous alleen aan de gasten groep toe te voegen.
Heel erg bedankt