ontbrekende tags invullen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
ontbrekende tags invullen
ik zou deze twee richtlijnen in mijn forum. http://hulpcomputerforum.be/ moeten zetten deze hieronder
<meta name="description" content="" /> : vul hier de omschrijving van je forum in.
<meta name="description" content="Algemeen computer forum(bijvoorbeeld)" />
naar het schijnt in mijn beheerspaneel maar waar juist?
deze dient te gebeuren om mijn forum in alle zoekmachines te zetten.Alles is verder in orde behalve die 2
kan iemand helpen en zeggen hoe ik deze weet te vinden
<meta name="description" content="" /> : vul hier de omschrijving van je forum in.
<meta name="description" content="Algemeen computer forum(bijvoorbeeld)" />
naar het schijnt in mijn beheerspaneel maar waar juist?
deze dient te gebeuren om mijn forum in alle zoekmachines te zetten.Alles is verder in orde behalve die 2
kan iemand helpen en zeggen hoe ik deze weet te vinden
Re: ontbrekende tags invullen
Welkom op phpBB.nl
Ik zou adviseren om de wijzigingen direct in je bestanden te zetten. Via een FTP programma, kun je het bestand
De wijzigingen die je in je beheerderspaneel doet gaan namelijk verloren als je bijvoorbeeld na het installeren van een MOD je template map vernieuwd. Je moet dan iedere keer je wijzigingen opnieuw toevoegen, als je wijziging direct in je bestand staat, heb je dat probleem niet 

Ik zou adviseren om de wijzigingen direct in je bestanden te zetten. Via een FTP programma, kun je het bestand
styles/prosilver/template/overall_header.html
naar je computer halen. Je kunt dat bestand dan wijzigingen met notepad++ dit programma behoud de speciale codering van phpBB3 bestanden. Je kunt dan volgens mij het beste gebruik maken van de META-tags die al aanwezig zijn:Code: Selecteer alles
<meta name="keywords" content="" />
<meta name="description" content="" />

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
ik laat iets weten of het gelukt is
alvast al bedankt
vraagje
zijn die 2 echt nodig om je forum op alle zoekmachines te plaatsen?
is dat deze link en op welke download moet je dan klikken?
https://filezilla-project.org/index.php
kan je me dan precies uitleggen hoe het verder in zijn werk gaat aub
want met zoiets ben ik niet gewoon
dank u
alvast al bedankt
vraagje
zijn die 2 echt nodig om je forum op alle zoekmachines te plaatsen?
is dat deze link en op welke download moet je dan klikken?
https://filezilla-project.org/index.php
kan je me dan precies uitleggen hoe het verder in zijn werk gaat aub
want met zoiets ben ik niet gewoon
dank u
Toska, let er op dat het niet is toegestaan om binnen 24 uur te dubbelposten (d.w.z. het 'reageren' op je eigen bericht). Je plaatste namelijk drie berichten achter elkaar in korte tijd. Deze berichten heb ik samengevoegd.
Bedankt!
Bedankt!
Het is de bedoeling dat je Filezilla Client download, als het goed is heb je van je hosting maatschappij de inlog gegevens voor je FTP gehad, anders kun je dat even navragen bij je host. Of achterhalen via de controlepaneel van je host. Ik neem aan dat je weet hoe je een programma moet installeren en openen, dus ga er even vanuit dat je Filezilla open hebt staan.
Je ziet dan bovenaan 4 tekst vakken: Host, Gebruikersnaam, Wachtwoord en Poort. Je host is meestal iets in de trant van ftp.domein.nl, gebruikersnaam kan van alles zijn, net als je wachtwoord. Poort kun je in de meeste gevallen gewoon leeg laten. Als je alle gegevens hebt ingevuld en op "snel verbinden"drukt dan wordt er als het goed is verbinding gemaakt met de server. Aldaar kun je naar de map
Dan klik je er met je rechter muis knop op dat bestand en klik je op edit with notepad++.
Je ziet dan bovenaan 4 tekst vakken: Host, Gebruikersnaam, Wachtwoord en Poort. Je host is meestal iets in de trant van ftp.domein.nl, gebruikersnaam kan van alles zijn, net als je wachtwoord. Poort kun je in de meeste gevallen gewoon leeg laten. Als je alle gegevens hebt ingevuld en op "snel verbinden"drukt dan wordt er als het goed is verbinding gemaakt met de server. Aldaar kun je naar de map
of public_html
navigeren, dan druk je op de map styles
, daarna op prosilver
, template
in die map vind je het bestand overall_header.html die hal je naar je computer door hem van je ftp naar je computer te slepen, je kunt daar de linkerkant van filezilla voor gebruiken of gewoon slepen naar je bureaublad 
Dan klik je er met je rechter muis knop op dat bestand en klik je op edit with notepad++.
dat heb ik allemaal gedaan en dan daarna?
Dan zoek je naar:
Bij keywords, vul je de zoekwoorden in, en bij description de omschrijving van je forum. Als je het bestand hebt gewijzigd dan sla je het op en vervolgens upload je het weer naar je server. Dan ga je naar je beheederspaneel, tabblad: stijlen en daar kun je aan de linkerkant op template klikken om de template map van Prosilver te vernieuwen en dan moet je wachten tot je website wordt geïndexeerd.
Code: Selecteer alles
<meta name="keywords" content="" />
<meta name="description" content="" />
het is gelukt deze topic mag afgesloten worden
dank uw wel
dank uw wel
Topics worden alleen gesloten als ze niet aan de regels voldoen. 

blijven die dan open staan? wist ik nietDavid schreef:Topics worden alleen gesloten als ze niet aan de regels voldoen.