Thanks for posts raar

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
-Nathan-

Thanks for posts raar

Bericht door -Nathan- » 15 jun 2013, 20:11

• Adres van je forum: http://gunzforum.tk/index.php
    Event. modificaties op je forum: Thanks for posts en meer.
    Wanneer ontstond het probleem? Vandaag.
    phpBB versie: 3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, mods install + rank/groups managed
    Wat is het probleem?
Van de mod Thanks for posts, werkt nu goed op mijn forum maar onderaan mijn forum staat de toplist 2x. Zie foto.

Afbeelding

Als dit in de mod section moet staan, verplaats het dan even. ;) Bedankt alvast.

David
Contacteer:

Re: Thanks for posts raar

Bericht door David » 15 jun 2013, 20:31

Waarschijnlijk heb je de code voor deze MOD 2x toegevoegd, als je één van de twee verwijderd dan zou het opgelost moeten zijn. Ik vermoed dat het om je index_body of forumlist_body gaat als ik zo kijk naar je screenshot ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

-Nathan-

Re: Thanks for posts raar

Bericht door -Nathan- » 15 jun 2013, 20:50

David schreef:Waarschijnlijk heb je de code voor deze MOD 2x toegevoegd, als je één van de twee verwijderd dan zou het opgelost moeten zijn. Ik vermoed dat het om je index_body of forumlist_body gaat als ik zo kijk naar je screenshot ;)
Ah top. Heb hem verwijdert uit index_body, hij stond daar inderdaad 2x. Nu doet hij het ;). Bedankt!

Gesloten