BBCodes niet werkend.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
-Nathan-

BBCodes niet werkend.

Bericht door -Nathan- » 10 jun 2013, 16:57

Adres van je forum: http://gunzforum.tk
Event. modificaties op je forum: Thanks for posts, FAQ manager, HTML ranks, Forum Background for PHPBB3.
Wanneer ontstond het probleem? N.v.t.
phpBB versie: 3.0.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja.
Wat is het probleem?

De BBCode doet het niet, als ik iets typ in de BBCode dan komt het er gewoon letterlijk te staan.
Mijn instellingen geven wel aan:

Code: Selecteer alles

BBCode staat AAN
[img] staat AAN
[flash] staat AAN
[url] staat AAN
Smilies staan AAN
In de preview staat het al fout eveneens al ik op submit heb geklikt zie hier (aan de onderkant de submitted versie):

Afbeelding

David
Contacteer:

Re: BBCodes niet werkend.

Bericht door David » 10 jun 2013, 17:37

Heb je dit alleen bij de stijl IDLaunch_Black of ook bij andere stijlen? Zou je bij bijvoorbeeld Prosilver eens kunnen kijken of dit ook gebeurt ?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 10 jun 2013, 17:48

David schreef:Heb je dit alleen bij de stijl IDLaunch_Black of ook bij andere stijlen? Zou je bij bijvoorbeeld Prosilver eens kunnen kijken of dit ook gebeurt ?
Bij prosilver precies het zelfde probleem :(.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 10 jun 2013, 18:43

Kijk eens in je gebruikerspaneel -> Foruminstellingen ->Wijzig berichtstandaarden. Daar kun je BBcode in- of uitschakelen.

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 10 jun 2013, 19:06

Ger schreef:Kijk eens in je gebruikerspaneel -> Foruminstellingen ->Wijzig berichtstandaarden. Daar kun je BBcode in- of uitschakelen.
Volgens mij snap ik al wat ik fout doe ;). Straks even kijken of het lukt. Bedankt in ieder geval.

Gesloten