Search functie werkt niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
gwil

Search functie werkt niet

Bericht door gwil » 14 mei 2013, 12:48

Hallo allemaal.
Nadat David mij perfect heeft geholpen met het updaten van mijn forum heb ik nog 1 probleempje waar ik niet uit kom.

Het betreft de search functie. Ik heb geen quick search oid maar alleen de search knop op de hoofdpagina van het forum. Als je deze aanklikt kom je op een geheel witte pagina uit en kan met verder niets doen.

Ik heb de search index verwijderd en opnieuw opgebouwd, dit zonder resultaat. Hij stond op fulltext native. Ik heb ook Fulltext mysql geprobeerd, dit met het zelfde witte scherm als resultaat.

Alle hulp is welkom. Dit zodat ik de forumbezoekers weer blij kan maken.

David
Contacteer:

Re: Search functie werkt niet

Bericht door David » 14 mei 2013, 15:24

Gelieve het support template niet te verwijderen maar even in te vullen, de informatie vragen wij niet voor niets. Misschien wil je hem alsnog invullen.

Wil jij de Debug mode eens aanzetten, misschien dat er dan een error of foutmelding zichtbaar wordt. Lees ook even dit artikel: http://wiki.phpbb.nl/Witte_pagina Mocht er een error tevoorschijn komen dan kun je hem hier plaatsen, misschien kunnen wij je dan helpen met een oplossing.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

gwil

Bericht door gwil » 14 mei 2013, 16:00

• Adres van je forum: http://www.proimport.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?na installatie van 3.0.11
    phpBB versie:3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
    Wat is het probleem?
Alles werkt muv de search functie op de startpagina van het forum. Het lijk met de gebruikte skin (hermes) te maken te hebben. Bij gebruik van een andere skin is het probleem niet aanwezig (bijvoorbeeld Subsilver2). Bij het klikken van die search knop verschijnt er een geheel wit scherm.
Voor de rest werkt het forum prima.

Debug mode aanzetten heeft geen effect, er verschijnt geen informatie in beeld.

David
Contacteer:

Bericht door David » 14 mei 2013, 17:38

Van welke website heb je Hermes gedownload weet je dat misschien nog? Het zou kunnen dat de stijl niet up-to-date is, maar misschien is er ook wel een ander probleem dan durf ik zo 123 niet met zekerheid te zeggen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

gwil

Bericht door gwil » 15 mei 2013, 08:03

http://www.stsoftware.biz/phpbb30_style.hermes.html

De Hermes styles zijn ook te downloaden van de phpbb site, maar alleen tot phpbb versie 3.0.10. Ik heb de laatste versie van de style geinstalleerd, dit zonder resultaat.

gwil

Bericht door gwil » 15 mei 2013, 08:18

En het probleem is opgelost. Ik heb de cache folder geleegd.

Ik leer elke dag :)

Gesloten