X-Treme layout afbeeldingen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Joost01

X-Treme layout afbeeldingen

Bericht door Joost01 » 29 apr 2013, 13:38

Hallo,

Ik had even een vraag, ik ben een aantal layouts voor mijn forum op een test forum aan het gereedmaken voor mijn forum, zijn er voor de X-Treme layout ook vertaalde afbeeldingen naar het Nederlands beschikbaar ik kon ze niet vinden namelijk.

Ik gebruik de layouts:
X-Treme (Blauw)
X-Treme_Red
X-Treme_Yellow
X-Treme_Green

Bedankt voor de hulp! :D
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition

David
Contacteer:

Re: X-Treme layout afbeeldingen

Bericht door David » 01 mei 2013, 13:03

Ik heb voor je proberen te zoeken, maar ik kom geen topic tegen met de Nederlandse knoppen voor X-Treme. Misschien vind je iets wat je mooi vind staan bij X-Treme in de Afbeeldingsset Database hier op phpbb.nl. Als je handig bent het foto's bewerken dan kun je misschien zelf de knoppen aanpassen?

Een andere tip zou zijn gebruik de Engelse Afbeeldingsset ook voor Nederlands
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Joost01

Re: X-Treme layout afbeeldingen

Bericht door Joost01 » 01 mei 2013, 15:59

Helaas kan ik niet photoshoppen maar ken wel meerdere mensen maar wou het toch eerst navragen hier voor ik iemand alles laat aanpassen en het niet nodig was dat is zonde werk en tijd. :D
Bedankt voor het helpen zoeken.
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition

Gesloten