Huidige phpBB versie: 3.6.1
Adres van je forum: http://blizzhotel1.messageboard.nl
Servicetaak: wrm kan geen chatbox
link naar modificatie (indien van toepassing):
Link naar het support topic over deze aanvraag: viewtopic.php?t=
wrm kan er geen chatbox geinstaleert worden op mijn forum??
wrm geen chatbox?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: wrm geen chatbox?
Verplaatst naar support
Zoals ik in mijn vorige reactie al schreef, maak je gebruik van een forumdienst, in jouw geval messageboard. Zij beheren de bestanden, de database, etc. Je kunt daar zelf nog niet eens bij, laat staan dat wij dat kunnen. Op het moment dat je wat aangepast wilt hebben aan je forum, kun je het beste kijken bij de support sectie van Messageboard. Of, zoals ik ook al in mijn vorige reactie schreef: overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!- Ger
Re: wrm geen chatbox?
ow okeGer schreef: Zoals ik in mijn vorige reactie al schreef, maak je gebruik van een forumdienst, in jouw geval messageboard. Zij beheren de bestanden, de database, etc. Je kunt daar zelf nog niet eens bij, laat staan dat wij dat kunnen. Op het moment dat je wat aangepast wilt hebben aan je forum, kun je het beste kijken bij de support sectie van Messageboard. Of, zoals ik ook al in mijn vorige reactie schreef: overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!
ik zal dan ff kijk ne op di link va messagebord