Problemen met headers

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
shoarmapapa

Problemen met headers

Bericht door shoarmapapa » 18 apr 2013, 13:55

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? In de afgelopen dagen toen ik een inlogpagina aan het maken was voor school
    phpBB versie: weet ik niet

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Waar moet ik mijn header plaatsen, of wat moet ik doen zodat wanneer ik inlog ik doorga naar de members.php pagina? Ik heb zelf uren gegoogled en geen oplossing gevonden. ik lees overal dat je je header bovenaan je pagina of boven het begin van je php script moet zetten, maar het lukt niet.

HELP MIJ!!

David
Contacteer:

Re: Problemen met headers

Bericht door David » 18 apr 2013, 14:08

Welkom op phpbb.nl :)

Zou je ons kunnen vertellen welke stijl je gebruikt, en wat je precies wilt veranderen. De header wordt over het algemeen door de styles/jouw_stijl/template/overall_header.html geregeld. Als je ons verteld wat je precies wilt aanpassen dan kunnen we je gerichter helpen.

Voor het aanpassen van de redirect na het inloggen open je het bestand: ucp.php

Zoek

Code: Selecteer alles

case 'login':
		if ($user->data['is_registered'])
		{
			redirect(append_sid("{$phpbb_root_path}index.$phpEx"));
		}

login_box(request_var('redirect', "index.$phpEx"));
	break;
Verander dan de woorden index, de members.php bestaat niet. Je bedoelt waarschijnlijk memberlist.php? De code wordt dan:

Code: Selecteer alles

case 'login':
		if ($user->data['is_registered'])
		{
			redirect(append_sid("{$phpbb_root_path}memberlist.$phpEx"));
		}

login_box(request_var('redirect', "memberlist.$phpEx"));
	break;
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten