Header

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
BianCiona

Header

Bericht door BianCiona » 04 apr 2013, 16:26

• Adres van je forum: http://paranormaal-forum.bianciona.com
    Event. modificaties op je forum: NVT
    Wanneer ontstond het probleem? NVT
    phpBB versie: 3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ik heb een stukje code van de header verkeerd aangepast.
    Wat is het probleem?
    Ik heb een stukje code van mijn header veranderd en toen had ik per ongeluk alles weggedaan. Nu heb ik geen flauw idee wat er stond en krijg mijn header er niet meer fatsoendelijk in. Ik wil de afbeelding ook graag gecentreerd hebben maar dat wil niet echt lukken.
Weet iemand soms een stuk code om de header weer fatsoendelijk te krijgen?

Alvast bedankt! BianCiona ;)
Laatst gewijzigd door BianCiona op 05 apr 2013, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.

John P
Contacteer:

Re: Header

Bericht door John P » 04 apr 2013, 22:52

Download het phpbb pakket opnieuw en bekijk overall_header.html.
Gebruik wat je nodig hebt en dan zou het weer moeten lopen.
Afbeelding
Webhosting, Custom MODs, Technical management, MOD installation and Webdesign

BianCiona

Re: Header

Bericht door BianCiona » 05 apr 2013, 16:52

Ja, dat weet ik. Dat is het probleem niet. Ik heb een stukje code nodig om een afbeelding in de header te zetten. Met het vorige is iets misgegaan en ik weet niet welke ik er nu voor kan gebruiken...

Het is al gelukt. Ik heb na een grondige zoektocht op mijn pc een back-up gevonden en daar het bestand uit kunnen halen ;) Hoe geweldig zijn backups wel niet :D

John, toch bedankt voor je hulp! ;)

Gesloten