Edit knop toevoegen in NL

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
TheBryan

Edit knop toevoegen in NL

Bericht door TheBryan » 31 mar 2013, 17:53

• Adres van je forum: http://www.fifaholland.nl/forum/forum
    Event. modificaties op je forum: -
    Wanneer ontstond het probleem? -
    phpBB versie: 3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Style toegevoegd
    Wat is het probleem?

Ik heb de style Alpha geinstalleerd.
Alleen de button Edit (voor het wijzigen van berichten) zit in een mapje genaamd: EN.
Ik ga er dus vanuit dat dit een niet vertaald mapje van de style is.
Deze button wordt dus ook alleen maar zichtbaar als ik mijn forum op Engelse taal zet.
Weet iemand hoe ik deze button ook zichtbaar kan maken in het NL?

David
Contacteer:

Re: Edit knop toevoegen in NL

Bericht door David » 31 mar 2013, 18:46

Je kunt dat mapje EN naar je computer downloaden, hernoemen naar NL en daarna weer uploaden naar je server! Dan kun je deze knoppen gewoon gebruiken op je Nederlandse forum, je hebt dan alleen Engelse knoppen.

Een andere oplossing zou zijn, de Nederlandse knoppen van Prosilver ook uploaden naar Alpha!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

TheBryan

Bericht door TheBryan » 31 mar 2013, 20:39

Dit werkt helaas niet.
het werkt niet als ik het in imageset zet en ook niet als ik het in imageset -> nl zet. (mapje is trouwens zelfaangemaakt.) Alles vernieuwene nzo heb ik ook al geprobeerd werkt ook niet.

David
Contacteer:

Bericht door David » 31 mar 2013, 21:43

Uit jouw verhaal begrijp ik dat jij alleen het knopje "edit" in de imageset of de imageset/nl map zet, klopt dat? Dat werkt inderdaad niet, heb ook niet gezegd dat het wel werkt ;)

Je moet sowieso zorgen dat het bestand imageset.cfg ook aanwezig is! Ik denk dat je het beste de manier kunt gebruiken die ik in mijn eerste heb gegeven.

De map EN naar je computer halen, hem op je computer hernoemen naar NL en weer uploaden. Je hebt dan de Engelse buttons in een Nederlandse map. Een andere oplossing is de prosilver/imageset/nl naar je computer halen en naar jouw jouw_stijl/imageset weer uploaden!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

TheBryan

Bericht door TheBryan » 01 apr 2013, 17:38

Bedankt voor je reactie.
Helaas werkt het niet.
Ik heb de map Imageset.
daarin heb je losse bestanden, mapje en, en een mapje nl_x_formal.
Deze zijn gewoon geupload en het mapje nl_x_formal heeft ook gewoon imageset.cfg

maar als ik de taal zet op NL, of op NL formeel, die buttons komen gewoon niet.
en ja nu is niet alles even belangrijk maar het wijzigen van berichten gebruik ik veel dus die heb ik echt nodig.
in het engels doet die het wel gewoon.

Gesloten