inloggen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
r2d2

inloggen

Bericht door r2d2 » 22 mar 2013, 07:59

Hallo, ik kan niet meer in het beheerderspaneel komen, als ik daarin inlog blijft
het scherm gewoon blank, er is laatst wel een update geweest van PHP versie 5.3
alles draait hier trouwens bij sity.nl
ik snap niet wat er nu is mis gegaan verder werkt alles naar behoren

Groeten Jan Bakker , Veendammerluchtvaartclub

• Adres van je forum: http://veendammerluchtvaartclub.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: andere versie PHP door sity
    Wanneer ontstond het probleem? een paar dagen geleden
    phpBB versie: weet ik niet maar volgens mij de nieuwste net opgevraagd versie 5.3
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee niet dat ik weet
    Wat is het probleem?
kan niet meer inloggen in het beheerderspaneel

David
Contacteer:

Re: inloggen

Bericht door David » 22 mar 2013, 13:01

Welkom op phpbb.nl :)

Zou jij de debug-mode eens willen aanzetten, misschien krijgen we dan een melding die ons vertelt wat het probleem zou kunnen zijn. Dit kan op onderstaande manier:

Open: config.php

Zoek:

Code: Selecteer alles

// @define('DEBUG', true);
// @define('DEBUG_EXTRA', true);
Vervang door:

Code: Selecteer alles

@define('DEBUG', true);
@define('DEBUG_EXTRA', true);
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

r2d2

Bericht door r2d2 » 22 mar 2013, 16:35

Bedankt voor het welkom heten,
dat ga ik proberen laat het hier wel even weten.
ik hoop dat het mij lukt ben best wel handig met techniek en computers
maar of me dit lukt, maar ik laat me maar zo niet uit het veld slaan gaat vast wel
lukken met behulp van mij ftp progje
dus ik laat het weten alvast bedankt

zo heb ik gedaan...... en nu ???

David
Contacteer:

Bericht door David » 23 mar 2013, 08:34

Staat er nu een foutmelding op je witte pagina?

r2d2

Bericht door r2d2 » 23 mar 2013, 13:18

nee helemaal niks gewoon blank zoals eerst ook het geval was
ik wil je wel mijn gebuikers gegevens geven om het te proberen want ik
kom er niet uit, ik heb gewoon iemand nodig met kennis van deze zaken

David
Contacteer:

Bericht door David » 23 mar 2013, 22:08

Een wit scherm is meestal een gevolg van een php fout. Misschien dat je meer informatie over deze fout in de Server Error Logs kunt vinden. Deze logs kun je over het algemeen vinden via het controlepaneel van je host, en anders kun je jouw host even mailen of hun deze lijst willen bekijken voor jouw. Zonder foutmelding is het moeilijk om een oplossing te geven!

Is de PHP update het enigste wat er is gebeurt, of heb je zelf nog wijzigingen aangebracht aan je forum software?

r2d2

Bericht door r2d2 » 23 mar 2013, 23:54

nee er is alleen een update uitgevoerd, ehh nee wacht om in te loggen op onze website met ftp waar ons forum ook draait was ftp: //sity.nl/veendammerluchtvaartclub.nl:222 en dan natturlijk gebruikersnaam en wachtwoord, nu kon ik met ftp ook niet meer op onze site komen bleek dat te zijn veranderd in ftp//veendammerluchtvaartclub.nl:2222 en dan gebruikersnaam en wachtwoord, verder niets denk je dat dat hier ook mee te maken heeft ?

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 24 mar 2013, 23:53

Nee, dat heeft niets te maken met de werking van het forum en het beheerderspaneel van het forum.

De aanwijzingen van David zijn belangrijk om uit te kunnen vinden wat de oorzaak zou kunnen zijn:
David schreef:Een wit scherm is meestal een gevolg van een php fout. Misschien dat je meer informatie over deze fout in de Server Error Logs kunt vinden. Deze logs kun je over het algemeen vinden via het controlepaneel van je host, en anders kun je jouw host even mailen of hun deze lijst willen bekijken voor jouw. Zonder foutmelding is het moeilijk om een oplossing te geven!
HGN op phpbb.com

r2d2

Bericht door r2d2 » 25 mar 2013, 10:47

Ik heb deze al naar David gestuurd, maar ik wil ze ook nog wel even naar jou sturen, ik kan alle hulp
gebruiken ik kom er niet meer uit, ook david weet het even niet meer.moet ik je ze even sturen of kun je ze zo van david krijgen ?
Laat maar ik heb hem al gestuurd, ik had hem alleen op mijn pc thuis staan ( zit nu op mijn werk )
maar kon hem via een PB ook doorsturen naar jou

r2d2

Bericht door r2d2 » 27 mar 2013, 08:25

ik denk dat ik een heel moeilijk probleem heb, ik krijg namelijk geen enkele raad meer

r2d2

Bericht door r2d2 » 29 mar 2013, 19:26

okee het is me gelukt in te loggen, niet op de normale manier maar via via naar het beheerspaneel, nu kunnen de gasten wel met explorer inloggen maar ik kan bijvoorbeeld met kijn ipad niet meer inloggen, op het gewone forum, ook met firefox kan ik niet meer inloggen op het ormale forum, wat kan dit nou wer zijn, heb ik iets per ongeluk veranderd, ik ben best veel aan het proberen geweest met gewoon van alles

r2d2

Bericht door r2d2 » 31 mar 2013, 17:54

Nu heb ik de PHP bestanden ingelezen en weer terug gezet met notopad van windows
dat blijkt niet goed te zijn, kan ik dit weer aanpassen zodat alles weer goed staat ?

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 01 apr 2013, 19:57

Door ze opnieuw te downloaden, of de codering terug te zetten met Notepad++ maar of dit laatste ook succesvol werkt durf ik je zo niet te zeggen.

backup wel even de bestanden die je nu op de ftp hebt voor de zekerheid.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

r2d2

Bericht door r2d2 » 10 apr 2013, 13:39

Ik kan nou helemaal niet meer inloggen, is er ook een achterdeurtje om in te loggen

Gesloten