Tekst in blauwe balk

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
fnuus
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2013, 22:38

Tekst in blauwe balk

Bericht door fnuus » 13 feb 2013, 22:44

Hallo,
Ik heb de laatste versie van phpBB geïnstalleerd en ben er wat mee aan het stoeien. Nu stuit ik op het volgende probleempje die ik graag wil oplossen. En dat is het volgende:

Zodra je een nieuwe forum aanmaakt komt dat netjes in een kolom te staan, echter in de blauwe balk staat dan de tekst "forum", terwijl ik dit bijv. Algemeen wil gaan noemen en daaronder de algemene zaken plaatsen.

Hoe krijg ik deze tekst naar wat ik wil.

Met vriendelijke groet en alvast bedankt voor de evt. reacties.

Gebruikersavatar
chris121
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 mar 2010, 16:24

Re: Tekst in blauwe balk

Bericht door chris121 » 13 feb 2013, 22:57

Dit kan je doen door een categorie aan te maken. De titel van je categorie komt dan in plaats van het standaard woord 'forum' in de blauwe balk te staan. Je kan een categorie maken op de zelfde manier als een forum. Je vult de naam in en klikt op 'creëer nieuw forum'. Bovenaan staat nu bij forum type: Forum, wijzig dit in categorie. Vul nu bij forumnaam de gewende naam van je categorie in. Sla het nu op door op bevestig te klikken.
Wat je nu moet doen is de huidige forums onder je categorie plaatsen. Dit kan je doen door bij het bestaande forum op het wijzig knopje te drukken (groen knopje). Selecteer nu bij hoofdforum de categorie die je net hebt aangemaakt. Sta het dan op door onderaan op bevestig te drukken.
Pas dit toe op alle de bestaande forums die je in de zelfde categorie wilt plaatsen.

Succes!

fnuus
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2013, 22:38

Re: Tekst in blauwe balk

Bericht door fnuus » 13 feb 2013, 23:13

Dank je wel voor de snelle reactie, en heb het inmiddels voor elkaar. Nu even een nachtje rusten en dan er volop tegenaan om een volwaardige forum te ontwerpen.

Gesloten