Posten en reageren wil niet.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
funmix

Posten en reageren wil niet.

Bericht door funmix » 07 feb 2013, 22:43

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:nee
    Wanneer ontstond het probleem?vanaf de start
    phpBB versie:laatste

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Ik heb het forum hier bekeken en kon tot nu niet hetzelfde probleem vinden misschien ligt het aan mij :D ..
Ik heb sinds deze week het forum geïnstalleerd en heb het volgende probleem .
Ik krijg de knop nieuw onderwerp plaatsen niet op mijn forum artikelen .tevens kan ik op geen enkele wijze reageren op mijn artikelen .
Ik ben de admin/beheerder maar krijg het niet voor elkaar ik heb van alles geprobeerd
ligt dit aan mij of zit er een fout in het forum. :?
Laatst gewijzigd door funmix op 09 feb 2013, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Pola
Contacteer:

Re: Posten en reageren wil niet.

Bericht door Pola » 07 feb 2013, 23:39

Gewoonlijk is dat door één van de twee volgende redenen:
  1. Permissies niet ingesteld
  2. Geen knopafbeeldingen voor de gekozen taal
In jouw geval is het zeer waarschijnlijk de tweede reden. Je kunt het uit proberen door in je profiel als taal Engels te kiezen en dan te kijken of je je knoppen wel ziet.

Als het in het engels wel werkt, dan kun je het tijdelijk oplossen door onder /styles/black_pearl/imageset een folder nl aan te maken en alle bestanden uit de folder /styles/black_pearl/imageset/en/ daar naar toe te kopieren. De knoppen op je forum zullen dan zowel als je nederlands en als je engels als taal hebt gekozen in het engels zijn.
Ik heb even rondgekeken en heb een site gevonden waar je de stijl met nederlandse knoppen kunt downloaden: http://www.phpbb3styles.net/db/style/Bl ... rl?lang=nl
HGN op phpbb.com

funmix

Re: Posten en reageren wil niet.

Bericht door funmix » 08 feb 2013, 00:20

@Pola. Ik wil je vriendelijk bedanken ik ben de hele dag ermee bezig geweest en het blijkt inderdaad een taal probleem te zijn :D .. Ik heb hem nu op Engels gezet en het werkt.Ik ga morgen de Nederlandse versie downloaden via de link die ik van jou heb gekregen nogmaals bedankt ;) ..

Gesloten