Smilies dubbel?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
-Mieke-

Smilies dubbel?

Bericht door -Mieke- » 07 feb 2013, 21:26

• Adres van je forum: http://www.gewoonmoslim.nl/
    Event. modificaties op je forum:Geen
    Wanneer ontstond het probleem?Sinds ik de smilies aan probeerde te passen.
    phpBB versie:De nieuwste?
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Ja, smilies toevoegen en verwijderen
    Wat is het probleem?
Ik voeg losse smilies toe, ipv packs. Dat vind ik prettiger, want dan kan ik per stuk kiezen. Op het forum is er overal één smiley van te zien (bij berichten plaatsen). Op het beheerderspaneel zie ik heel veel dubbele smilies staan. Ze hebben ook dezelfde code. Nu wil ik die dubbele verwijderen (overzicht!!), maar ben bang dat ik dan allebei zal verwijderen?
Komt iemand dit bekend voor?

David
Contacteer:

Re: Smilies dubbel?

Bericht door David » 07 feb 2013, 21:40

Ik herken het probleem zo 123 niet, maar heb wel een vraagje! Als ik jou goed begrijp zie je de dubbele smilies alleen in je beheerderspaneel en niet in het forum? Staan die smilies misschien ook dubbel in root/images/smilies zou je misschien ook een printscreen kunnen maken voor ons?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

-Mieke-

Bericht door -Mieke- » 15 feb 2013, 10:36

Dank je wel voor je reactie. Ik heb een screenshot van mijn smilies. Zou het kunnen komen doordat ik ze renamed heb?
Afbeelding

David
Contacteer:

Bericht door David » 15 feb 2013, 10:50

Ja, dat zou ermee te maken kunnen hebben! Als jij de smilies in je ftp hebt hernoemd dan worden de smilies als nieuw gezien door het phpBB systeem... mogelijk heb jij ze dan opnieuw geïnstalleerd. Je zou als je in je beheerderspaneel bij de smilies bent eens op f5 moeten drukken. Wordt één van de twee dubbele smilie dan tekst?

-Mieke-

Bericht door -Mieke- » 15 feb 2013, 19:45

Nee, dat gebeurt niet.

David
Contacteer:

Bericht door David » 15 feb 2013, 21:39

-Mieke- schreef:Nee, dat gebeurt niet.
In dat geval zou ik kunnen concluderen dat de smilies 2x op je server staan. Probeer in je beheerderspaneel bij smilies eens één van de twee dubbele te verwijderen. Gewoon met één beginnen om te kijken of dat goed afloopt... als dat goed gaat zonder problemen kun je meerdere dubbele in 1x verwijderen!

-Mieke-

Bericht door -Mieke- » 15 feb 2013, 21:47

Dank je wel. Ik ga maar eens even aan de slag.

Gesloten