Mybb 1.6 convert naar phpbb3?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Mybb 1.6 convert naar phpbb3?
Ik heb momenteel mybb 1.6 op mijn forum staan maar ik zou graag naar phpbb3 veranderen is het mogelijk om dit te doen zonder dat ik users of posts en threads verlies ik had al iets zien staan dat dit mogelijk is maar dat was mybb1.4 naar phpbb3.07 dus als het mogelijk zou zijn kan iemand me hierbij helpen alvast bedankt
Re: Mybb 1.6 convert naar phpbb3?
Zo te zien is dit de enige convertor voor Mybb die op phpbb.com staat. Als ik de laatste 3 pagina's van dat topic doorlees, dan lees ik dat er gebruikers zijn die met succes een Mybb 1.6 forum naar phpBB 3.0.10 hebben omgezet.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Eerlijk gezegd ik versta er neit zoveel van ik denk dat ik maar gewoon zal volledig opnieuw beginnen xD maar heb nog een vraagje ik zou graag die mchat willen installeren eens ik phpbb terug heb geinstalleerd maar ik zie dat dat mogelijk is om hier dat door iemand te laten installeren waar moet ik daar een topic voor aanmaken alvast bedankt xD
Helaas heb ik zelf geen ervaring met het converteren van forumsoftware dus kan je daar helaas niet mee van dienst zijn, wellicht dat iemand anders reageert en hulp bied.
Als je wilt dat iemand van phpbb.nl Mchat voor je installeert dan kun je terecht bij het service team
Als je wilt dat iemand van phpbb.nl Mchat voor je installeert dan kun je terecht bij het service team
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
- Theriddler
- Contacteer:
Net als david heb ik ook geen ervaring met het converteren van andere forum software naar phpbb maar er is wel genoeg te vinden op internet.
Bijvoorbeeld: http://david.latapie.name/blog/convert- ... hpbb-3-09/
Als ik dat zo lees dan denk ik dat je beter eerst phpbb 3.09 zou moeten installeren (lokaal) en dan de conversie doen. als de conversie een success blijkt te zijn dan kun je daarna phpbb updaten naar 3.0.10 en daarna nog eens naar 3.0.11.
Dit is meer een suggestie als wat ik hierover vond, misschien heb je er iets aan misschien ook niet.
Bijvoorbeeld: http://david.latapie.name/blog/convert- ... hpbb-3-09/
Als ik dat zo lees dan denk ik dat je beter eerst phpbb 3.09 zou moeten installeren (lokaal) en dan de conversie doen. als de conversie een success blijkt te zijn dan kun je daarna phpbb updaten naar 3.0.10 en daarna nog eens naar 3.0.11.
Dit is meer een suggestie als wat ik hierover vond, misschien heb je er iets aan misschien ook niet.
Ok alvast bedankt om te reageren