Verwijderen PB-tjes uit de database

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gardensafari

Verwijderen PB-tjes uit de database

Bericht door Gardensafari » 19 jan 2013, 21:55

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Ik kreeg een PB van een forumlid. Hij vraagt: "Zie jij kans om de zo ongeveer honderd prive berichten van mij uit de database te verwijderen. Mijn ip = 77.xxx.xxx.xxx.

Wat er zich heeft afgespeeld, weet ik niet. Ik bemoei me nooit met de PB-tjes tussen leden. Maar is er een query of iets dergelijks om alle PB-tjes van een IP-nummer uit de database te verwijderen?

MySQL(i) 5.5.28-29.1 en phpBB 3.0.11

Bij voorbaat heel hartelijk dank!

PhilipvD

Re: Verwijderen PB-tjes uit de database

Bericht door PhilipvD » 19 jan 2013, 23:18

Gebruikers hebben zelf de mogelijkheid om hun privéberichten te verwijderen. Dus dit is iets wat jouw lid zelf kan regelen.
Als hij bedoelt dat hij ook zijn verzonden berichten verwijderd wilt hebben dan zou ik dat zomaar gaan doen, als het bericht al gelezen is door de ontvanger dan is het aan de ontvanger of deze verwijderd wordt of niet. Verzonden berichten die nog niet gelezen zijn kunnen wel door de zender verwijderd worden.

Gesloten