Forum verwijderen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
zoef

Forum verwijderen

Bericht door zoef » 13 jan 2013, 20:21

• Adres van je forum: http:// nvt
    Event. modificaties op je forum: nvt
    Wanneer ontstond het probleem? nvt
    phpBB versie: nvt

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nvt
    Wat is het probleem?
geen probleem maar een vraag.

Ik heb het hier niet zo snel kunnen vinden, maar kun je een phpBBforum zelf ook weer verwijderen?
Ik heb nog niet een dergelijk forum, maar zou graag willen weten of je dit zelf ook weer kon verwijderen.

Vr. groet,
zoef
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

David
Contacteer:

Re: Forum verwijderen

Bericht door David » 13 jan 2013, 20:29

Als je database en ftp toegang hebt kun je het forum zelf weer verwijderen als je dit wenst, houd er wel rekening mij dat als je iets verwijderd het ook echt weg is ;)

Je verwijderd het forum door de forum bestanden van je ftp te verwijderen en de database tabellen te wissen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

zoef

Bericht door zoef » 13 jan 2013, 20:59

David schreef:Als je database en ftp toegang hebt kun je het forum zelf weer verwijderen als je dit wenst, houd er wel rekening mij dat als je iets verwijderd het ook echt weg is ;)

Je verwijderd het forum door de forum bestanden van je ftp te verwijderen en de database tabellen te wissen.
Pffff, daar ga ik weer....Database en ftp toegang...
Het zegt mij niks, waar kan ik dat vinden en wat is dat?
Sorry, maar ik weet echt heel weinig van computers. Ik kan zo'n ding aanzetten, plaatjes plaatsen, linken plaatsen, teksten plaatsen enz. maar wat programma's betreft en alles wat daar bij hoort, daar heb ik geen lood verstand van :oops:
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

David
Contacteer:

Bericht door David » 13 jan 2013, 21:20

FTP staat voor File Transfer Protocol, om een lang verhaal kort te maken... het is een manier om bestanden vanaf bijvoorbeeld jouw computer naar een webserver te sturen. Een bekend FTP programma is Filezilla. Als het goed is krijgt je de FTP inlog gegevens van je host als je webruimte hebt gehuurd/gekocht!

Een database is een plaats waar alle informatie zoals instellingen, gebruikers details en berichten wordt opgeslagen. Lees bijvoorbeeld: http://wiki.phpbb.nl/Database eens door. Een database kun je over het algemeen beheren via het controle paneel van je host!

Hoop dat deze korte uitleg, je iets wijzer heeft gemaakt!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

zoef

Bericht door zoef » 13 jan 2013, 23:32

Hoop dat deze korte uitleg, je iets wijzer heeft gemaakt!
Ja, toch wel, hoewel het nog behoorlijk onwennig voelt.
Ik moet dit soort dingen gewoon meerdere malen lezen en bekijken. Maar het is een begin. :)

Bedankt David!

Gesloten