Kan niet meer naar beheerderspaneel

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
erikvdg

Kan niet meer naar beheerderspaneel

Bericht door erikvdg » 08 dec 2012, 11:21

• Adres van je forum:
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? meteen na installatie
    phpBB versie: phpBB 3.0.11 Nederlands

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Ik heb zojuist phpBB 3.0.11 Nederlands geïnstalleerd. Installatie verliep probleemloos. Ook aanpassen e.d. van forum was mogelijk. Nadat ik had uitgelogd (ik ben beheerder/eigenaar van het forum) wilde ik opnieuw inloggen. Dat was geen probleem, echter om bij het beheerderspaneel te kunnen komen moest ik opnieuw mijn wachtwoord ingeven. Hierna kwam ik niet in het beheerderspaneel maar kreeg ik een foutmelding:
Er is iets misgegaan tijdens het verwerken van deze pagina. De beveiligingsmodule op de server van deze website heeft besloten uw verzoek te blokkeren.

Ik heb al contact opgenomen met de hostingprovider (Protagonist), maar wie weet herkent iemand dit probleem en weet wat te doen.

Alvast bedankt voor reacties!

groet,
Erik
Laatst gewijzigd door erikvdg op 09 dec 2012, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.

erikvdg

Re: Kan niet meer naar beheerderspaneel

Bericht door erikvdg » 08 dec 2012, 13:48

Inmiddels antwoord gekregen van de hostingprovider:
Een functie van uw website was blijkbaar in conflict met onze beveiligingsmodule, wij hebben een uitzondering voor u toegevoegd.

Op onze webservers is een beveiligingsmodule geïnstalleerd die de meest gangbare beveiligingslekken van website automatisch doet dichten.
Omdat deze standaard streng staat ingesteld, kan het wel eens voorkomen dat uw website niet volledig kan functioneren wegens de restricties.
Om die reden kunnen wij per domeinnaam uitzonderingen toevoegen, die de beveiligingsmodule soepeler doen instellen.

In de error-log van uw hosting hebben wij regels aangetroffen waaruit blijkt dat uw website in conflict is gekomen met onze beveiligingsmodule.
Wij hebben de nodige uitzonderingen toegevoegd, zodat uw website weer kan functioneren.

Doet er zich in de toekomst nogmaals een conflict voor (weergegeven met een 403 error: forbidden), dan horen wij dat graag, zodat wij de uitzondering kunnen toepassen.
Probleem is hiermee opgelost.

Gesloten