Problemen inloggen leden op forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Rapala Hunter
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2012, 20:04

Problemen inloggen leden op forum

Bericht door Rapala Hunter » 29 nov 2012, 10:43

  • Adres van je forum: http://www.roofviswebforum.nl/index.php ... 508bb435b3
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?Na omzetting nieuwe hosting
    phpBB versie:3.0.11
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Ja omzetting naar nieuwe hosting
    Wat is het probleem?
Beste leden,
Ik zit met het volgende probleem. Als je als lid inlog dan gooit hij je er weer uit maar blijf onder in de leden lijst wel als aktief staan zoals je online bent.

Tevens komen priveberichten niet aan

Ik heb van alles geprobeerd en dacht dat het een cookie cq geheugen probleem was waardoor ik bv ccleaner gebruik. Dan is het even goed maar na een paar dagen heb ik en vele leden een probleem om in te loggen.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem of zelf ook al eens meegemaakt?

Bedankt alvast voor de reacties, Frank

Gebruikersavatar
Fridge
Berichten: 1028
Lid geworden op: 25 sep 2006, 19:22
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Problemen inloggen leden op forum

Bericht door Fridge » 29 nov 2012, 11:22

Wat bedoel je met cookie probleem? Lokaal op je computer of in je beheerderspaneel?
Het is vermoedelijk wel een cookie probleem, de support toolkit downloaden, deze uploaden in de root van je forum en hiermee je cookies resetten ;-)

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: Problemen inloggen leden op forum

Bericht door Pola » 29 nov 2012, 15:20

Je cookie domein is niet juist. Verander deze in .roofviswebforum.nl (let op de eerste punt).
Je kunt dan ook het beste je cookie naam veranderen. Anders werkt de wijziging van domein pas, als al je bezoekers de cookies op hun PC verwijderd hebben.
HGN op phpbb.com

Rapala Hunter
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2012, 20:04

Re: Problemen inloggen leden op forum

Bericht door Rapala Hunter » 03 dec 2012, 09:57

Hoi Pola en Fridge,

Sorry voor de late reactie maar had 3 dagen hengelsportbeurs in Utrecht!

Ik hoop dat met deze reacties de problemen zijn opgelost!

Zal daar even mee aan de slag gaan en zien of de problemen zijn opgelost.

Wat ik dit weekend ook van mijn leden op de beurs heb gehoord is dat ze geen mail binnen krijgen op een reactie van een topic waar zij aan hebben deelgenomen.

Dit is het zelfde verhaal met privé berichten. Daar krijg je een mail van dat je een nieuw bericht binnen heb.
Natuurlijk zie je dit wel als je inlog.

Geld het zelfde met nieuwe aangemelde leden.....krijgen geen activeringsmail terwijl dit wel is ingesteld.

Bedankt voor de hulp alvast!

Frank

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: Problemen inloggen leden op forum

Bericht door Pola » 03 dec 2012, 22:32

Wil je voor de problemen met de e-mail een nieuw topic aanmaken? Voor het opvolgen van de support topics is het het handigst om per topic één support onderwerp te hebben (met een juiste titel).
Geef in dat topic ook aan wat de instellingen zijn in Beheerderspaneel - E-mail instellingen.
HGN op phpbb.com

Rapala Hunter
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2012, 20:04

Re: Problemen inloggen leden op forum

Bericht door Rapala Hunter » 05 dec 2012, 14:39

Pola, ok zal ik doen als de problemen zich voor blijven doen. Eerst het weekend alles omzetten naar een nieuwe VPS.

Bedankt Frank

Gesloten