Tapatalk

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DanielFr
Berichten: 107
Lid geworden op: 17 jul 2011, 14:50

Tapatalk

Bericht door DanielFr » 20 nov 2012, 18:47

Ik ben zelf al 'n beetje aan het rondzoeken en lezen geweest hier en op phpbb.com, en lees wat tegenstrijdige berichten over deze "Mobile-app" genaamd Tapatalk.

Toch vraag ik graag hier: Heeft iemand ervaring met Tapatalk?
Heb je het op je eigen Forum geïnstalleerd?
Zorgt het voor enige problemen / vertragingen, of heb je er juist voordeel van?

Iemand vertelde mij er vandaag over, en het leek wel of zij voor het promotie-bureau van Tapatalk werkte: ;)
Tapatalk is DE app voor forumlezers/posters met een iPAD, blackberry, smartphone of tablet, zodat zij met minimale bandwijdte 100% kunnen deelnemen aan de forumactiviteiten.

Heb je nog nooit op een ander forum waaraan je deelneemt binnen een posting gelezen sent with Tapatalk with my [type device] ?
Tapatalk is ontzettend populair.
Je forum is phpBB en kan dus bij Tapatalk aangeboden worden.
Dat opent ontzettend veel deuren naar nieuwe gebruikers die op basis van sleutelwoorden een forum kiezen dat hun interessant lijkt.
Het kost je als forumbeheerder 5 minuten tijd om tapatalk te enablen op je forum. En het kost je niets als forumbeheerder! Alleen voordelen.
http://www.tapatalk.com/activate_tapata ... ugin=phpbb

Hopelijk zijn sommige mensen van hier er beter bekend mee, en kan iemand me er wat meer over vertellen. :)

Gebruikersavatar
AirWarrior
Berichten: 724
Lid geworden op: 16 jan 2008, 11:31

Re: Tapatalk

Bericht door AirWarrior » 20 nov 2012, 19:51

Heb je tapatalk?
Ik heb het op mijn forum zitten dus neem een kijkje en oordeel zelf.
Dutch-Angels
Ik kijk zelf regelmatig met de smartphone naar mijn forum en kan je zeggen dat het met tapatalk best gaat.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

DanielFr
Berichten: 107
Lid geworden op: 17 jul 2011, 14:50

Re: Tapatalk

Bericht door DanielFr » 20 nov 2012, 20:28

Nee, ik heb nog geen Tapatalk, maar ben dus aan het overwegen om het te installeren. :)
Maar ik twijfel omdat ik me afvraag of het enige problemen of vertragingen kan veroorzaken op je Forum..?

Gaat dat trouwens makkelijk, dat installeren / toevoegen?

Gebruikersavatar
AirWarrior
Berichten: 724
Lid geworden op: 16 jan 2008, 11:31

Re: Tapatalk

Bericht door AirWarrior » 20 nov 2012, 20:47

Installeren is echt een makkie. Zijn een paar aanpassingen en dan een install bestandje draaien.
Tapatalk als app op je phone is niet gratis, het aanbieden op je forum wel.

Ik ondervind geen hinder van tapatalk, ik merk niks van vertragingen of iets dergelijks.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

kawaminator
Berichten: 57
Lid geworden op: 16 nov 2012, 22:39

Re: Tapatalk

Bericht door kawaminator » 21 nov 2012, 14:00

ik heb het ook en het werkt perfect
forum vertraagd er absoluut niet door.
En voor gebruikers die geen tapatalk willen kopen om op hun smatphone te zetten kan je de gratis app Conco aanbevelen ;)

Gebruikersavatar
soraxroxas
Berichten: 78
Lid geworden op: 21 apr 2011, 12:06
Locatie: Weert, Limburg
Contacteer:

Re: Tapatalk

Bericht door soraxroxas » 28 nov 2012, 14:27

Net erop gezet en het werkt erg fijn

Gesloten