Berichten en gebruikers verplaatsen naar andere database

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
niels doomernik
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 apr 2011, 23:14

Re: Berichten en gebruikers verplaatsen naar andere database

Bericht door niels doomernik » 16 nov 2012, 07:59

Zal ik zeker doen. Dat zal wel pas volgende week zijn omdat ik eerst alle andere modificaties wil installeren. Portal wil ik als laatste doen in verband met het veranderen van de index.

niels doomernik
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 apr 2011, 23:14

Re: Berichten en gebruikers verplaatsen naar andere database

Bericht door niels doomernik » 18 nov 2012, 14:48

Pola schreef:Als je het portal op die manier aangepast en geinstalleerd hebt, wil je het me dan laten weten of het gelukt is met de aanwijzingen of dat er nog andere aanpassingen gemaakt moesten worden?
Het is me niet gelukt om het op de manier te doen zoals hiervoor is uitgelegd. In plaats daarvan heb ik op al mijn domeinen een index.php bestandje gezet met:

Code: Selecteer alles

<?php
header("Location: http://ferrari-chat.nu/forum");
?>
Ook met .htaccess kreeg ik het niet voor elkaar.

niels doomernik
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 apr 2011, 23:14

Re: Berichten en gebruikers verplaatsen naar andere database

Bericht door niels doomernik » 23 nov 2012, 08:36

Ondertussen bijna alle modificaties geïnstalleerd. Ben echt zeer tevreden met het resultaat!!!

Gebruikersavatar
Fridge
Berichten: 1028
Lid geworden op: 25 sep 2006, 19:22
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Berichten en gebruikers verplaatsen naar andere database

Bericht door Fridge » 23 nov 2012, 09:49

Ziet er goed uit Afbeelding

Gesloten